SMS Marketing wciąż ekskluzywny, ale dostępny dla każdego

SMS Marketing wciąż ekskluzywny, ale dostępny dla każdego Pixabay.com

Kampanie SMS wykorzystywane w marketingu wciąż kojarzone są z wielkimi korporacjami dysponującymi dużymi budżetami na promocję. Tymczasem taki sposób promocji mogą wykorzystywać nawet przedsiębiorcy prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą.

Według ostatniego raportu Urzędu Komunikacji Elektronicznej Polacy wysyłają prawie 52 mld SMS-ów rocznie. Liczba ta pokazuje dużą popularność takiej formy komunikacji, która jest jednym z narzędzi marketingu bezpośredniego. I chociaż masowa wysyłka SMS-ów kojarzy się z milionami wysyłanych wiadomości przez duże firmy, to może być również z doskonałym skutkiem stosowana w skali mikro. To skuteczny kanał komunikacji z konsumentami, którego potencjał ograniczony jest jedynie wyobraźnią marketera.

Subskrybuj autora aby czytać dalej

In Fact PR Marcin Dulnik