SMS-y i e-maile – niezawodne narzędzia w biznesie

SMS-y i e-maile – niezawodne narzędzia w biznesie Image courtesy of FrameAngel/ FreeDigitalPhotos.net

Powiadomienia SMS i wiadomości e-mail to stare i nieco zapomniane przez marketerów narzędzia promocji. Dlaczego tak jest i jak z ich pomocą skutecznie realizować działania wpisujące się w najnowsze trendy?

SMS

Wielozadaniowość w nowym wymiarze

W tym roku będziemy obchodzić 24. urodziny SMS-a. Jego rola na przestrzeni ponad dwóch dekad zmieniała się niemal całkowicie – od krótkich wiadomości tekstowych z życzeniami do wiadomości SMS z kodami rabatowymi. Obecnie SMS-y z powodzeniem są wykorzystywane przez firmy do prowadzenia działań promocyjnych czy marketingowych. Nie są to jednak ich jedyne zastosowania w biznesie. Jak mówi Daniel Zawiliński z Platformy SerwerSMS.pl: „Coraz częściej wiadomości SMS wykorzystywane są do przekazywania informacji o statusie doręczenia zamówienia, logowania (w postaci jednorazowych haseł), czy też zamawiania usług np. udzielania kredytów przez internet. Jeśli ktoś już raz zamówił kredyt i okazał się rzetelnym klientem, może to zrobić w uproszczonej formie, wysyłając prośbę o kredyt SMS-em”.

Subskrybuj autora aby czytać dalej

Agencja dotPR Katarzyna Florkowska