Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk

Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk

Sprzedawaj „przez słuchawkę” skutecznie!

Każdy z Twoich klientów jest inny, ma inne potrzeby i oczekiwania, inne podejście do telefonu i ofert promocyjnych. Takie rozmowy mogą być dla niego przyjemnością, szybką wymianą zdań, ale też irytującą katorgą. Szczególnie, gdy klient odbiera kolejny telefon z serii „Dzień dobry, chcemy zaprezentować ofertę, przygotowaną specjalnie dla Pana/Pani...”.

Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk” podpowiada jak wybadać klienta, jak rozpoznać jego potrzeby, jak radzić sobie z obiekcjami czy negatywnymi emocjami, jak zakończyć rozmowę skutecznie i jak budować relację z klientem. Poradnik pomoże Ci się odnaleźć w gąszczu wielu technik telemarketingowych, wskaże różne drogi postępowania. Którą wybrać, musisz zdecydować sam.

Potraktuj tę książkę jak podręcznik. Pisz po nim, notuj, kreśl. Znajdziesz w nim odpowiednie do tego miejsca. Daj sobie komfort pracy nad tym, by być INNYM telesprzedawcą niż większość znudzonych pracowników call center. (…) Będzie to piękny, nowy i jakże inny początek.
Małgorzata Leduchowska – autor.

Patronat medialny: portal nf.pl

MAŁGORZATA LEDUCHOWSKA
Certyfikowany trener biznesu ze specjalizacją trenera call center. Telesprzedaż i wszelkie kompetencje miękkie to temat, którym wspiera organizacje „od ręki”. Jako ekspert call center przygotowuje do pracy trenerskieji menadżerskiej pracowników bezpośrednio zarządzających konsultantami telefonicznymi.


  • ISBN: 978-83-63566-36-4
  • Format: B5
  • Objętość: 184 str.
  • Cena detaliczna: 28 zł