
Co wpływa na wiarygodność handlowca?
Techniki, 3 lipca
Wiarygodność osoby komunikującej (sprzedającej towary, wzbudzającej ducha w pracownikach, przekonującej do głosowania na partię) jest kluczowym elementem wpływu.
Techniki, 3 lipca
Wiarygodność osoby komunikującej (sprzedającej towary, wzbudzającej ducha w pracownikach, przekonującej do głosowania na partię) jest kluczowym elementem wpływu.
Techniki, 9 maja
Szkolenia handlowe, to jedne z najczęściej wybieranych szkoleń na rynku. Nie dziwi więc, że większość firm szkoleniowych ma w swoim portfolio szkolenia dedykowane działom sprzedaży.
Techniki, 16 sierpnia
Zastanawiasz się jak sprzedaje się za granicą? Dowiedz się jak robią to Chorwaci. Poznaj, 10 technik sprzedaży.
Techniki, 18 lipca
Czy wiesz na czym polega flirt i uwodzenie? Jeśli tak to zrozumiesz na czym polega sprzedaż. Wbrew pozorom, uwodzenie i sprzedaż są do siebie niezwykle podobne.
Techniki, 2 czerwca
Aby nawiązać satysfakcjonującą współpracę z klientem, trzeba go dobrze poznać oraz wiedzieć, w jaki sposób funkcjonuje, w czym pomoże typologia klienta. Przy okazji możesz sprawdzić jakim typem klienta Ty jesteś.
Techniki, 7 kwietnia
W biznesie sprzedaż jest nieunikniona. Niestety już na początku rozmowy może spotkać Cię odmowa. Oto prosty i sprawdzony schemat składający się z pięciu kolejnych kroków, który sprawi, że wzbudzisz ciekawość, która otworzy drzwi do owocnej rozmowy.
Techniki, 14 sierpnia
Od Twojej koncepcji i umiejętności w każdym z siedmiu kluczowych obszarów sprzedaży zależą rezultaty. Dlatego poznaj, naucz się i zrozum każdy z nich. Oto siedem kluczowych obszarów.
Techniki, 30 lipca
Jak napisać skuteczny skrypt sprzedażowy – oto jest pytanie… Pytanie dręczące liderów/koordynatorów i trenerów w firmach, które swoje przychody opierają o sprzedaż telefoniczną.Skuteczny skrypt sprzedażowy zwiększa prawdopodobieństwo sprzedaży
Techniki, 24 lipca
W sprzedaży musisz być tylko trochę lepszy i inny w kilku kluczowych obszarach. Dzięki temu uzyskasz pewność wysokich dochodów i bezpieczeństwo.
Więcej artykułów
Dlaczego zasada Pareto jest pomijana na szkoleniach ze sprzedaży Techniki, 22 lipca
Jak osadzić cel sprzedaży w świecie klienta? Techniki, 22 lipca
Jak nauczyć się trzymania buzi na kłódkę w trakcie sprzedaży B2B? Techniki, 22 lipca
Mateusz Grzesiak o polksizmie i kompleksach narodowych Techniki, 10 czerwca
Prof. Robert Lauterborn: Klienci nie wiedzą czego tak naprawdę chcą Techniki, 28 maja
Handlowcu, naucz się słuchać. Zobacz 5 najczęstszych błędów Techniki, 23 kwietnia
1 2 3 … 5 Następna »
W Klubie możesz dotrzeć do tysięcy ekspertów i przedstawicieli firm - ze swoją ofertą lub swoimi potrzebami.
Jeśli masz firmę i pracują dla Ciebie inni ludzie - będziesz mógł ich dodać później.
Prosimy potwierdź dane o sobie i wypełnij resztę ankiety. Wróć do poprzedniego kroku
Potrzebujemy jeszcze potwierdzenia rejestracji.
W tym celu na podany przez Ciebie adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z instrukcją.
Dziękujemy za aktualizację danych.
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z instrukcją ustawienia nowego hasła
W trosce o twoją prywatność zapewniamy łatwe wypisywanie się z wszelkiego typu newsletterów i innych wysyłek. Wybierz jedną z poniższych opcji, jeśli chcesz przestać otrzymywać nasze mailingi.
Jeśli masz jakieś pytania skontaktuj się z redakcją: redakcja@nf.pl
Wybierz województwo i zawód: