Stały klient wydaje w e-sklepie do 5 razy więcej niż nowy

Stały klient wydaje w e-sklepie do 5 razy więcej niż nowy Pixabay.com

Wg danych SalesBee stały klient wydaje jednorazowo w sklepie internetowym do 5 razy więcej niż nowy gość. Dlatego warto zadbać o zadowolenie stałych użytkowników i odpowiednio motywować do kolejnych zakupów.

Dobrym fundamentem dla nawiązania relacji jest e-mail już po pierwszym zakupie z prostym, ale wiele znaczącym podziękowaniem. Nowy klient poczuje, że nie jest tylko źródłem zarobku, ale partnerem, na którym nam zależy i o którego dbamy. Za tym powinna stać cała filozofia firmy, która pracuje nie tylko nad powiększaniem sprzedaży, ale przede wszystkim nad jak najlepszym spełnianiem potrzeb konsumenta. Krótkie podziękowanie, informacje podsumowujące zamówienie i propozycja zakupu komplementarnych produktów do obecnie zamówionych, to dobry początek dłuższej „znajomości”.

Subskrybuj autora aby czytać dalej

SalesBee Agata Lejman