UXresponse - prosty sposób badań i testów online na użytkownikach

UXresponse - prosty sposób badań i testów online na użytkownikach Uxeria

Uxeria jako pierwsza na rynku udostępniła nową aplikację UXresponse, oferującą możliwość przeprowadzenia w prosty sposób badań i testów online na użytkownikach.

Oferta adresowana jest do małych i średnich przedsiębiorstw, jak również marketerów, agencji reklamowych i wszystkich innych podmiotów potrzebujących szybkich badań i decyzji biznesowych w bardzo krótkim czasie. Rozwiązanie pozwoli na skorzystanie z kilku gotowych szablonów badań, obejmujących: „Badanie pierwszego wrażenia strony WWW”, "Badanie e-sklepów" oraz "Badanie reklamy". Po zaledwie 48 godzinach, użytkownik otrzymuje przejrzysty raport, opatrzony komentarzami ekspertów oraz wypowiedziami i ocenami testerów.

- Po sukcesie Uxerii na rynku aplikacji do badań online, postanowiliśmy rozszerzyć nasze usługi dla MŚP. Nie każdy oczekuje zaawansowanych analiz usability oraz wielostronicowych raportów, ale n- co zauważamy -  potrzeba badań i świadomych decyzji biznesowych stale rośnie. Dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić nowy i relatywnie niedrogi produkt - UXresponse - powiedział Igor Farafonow, Head of UX w Uxeria.

UXresponse, dostarcza predefiniowane rozwiązania 'ready to use’, dzięki czemu stworzenie badania jest bardzo proste i nie wymaga od zlecającego specjalistycznej wiedzy badawczej. 

- Ludzie chcą konkretnych odpowiedzi i rozwiązań problemów tu i teraz. Opierając się na setkach gotowych badań, przygotowaliśmy metodyki badawcze, które trafnie odpowiadają na pytania dotyczące stron i reklam  - mówi Małgorzata Traczyk, Project Manager Uxeria.

Model działania aplikacji UXresponse, zawiera się w 3 prostych krokach.

  • Zdefiniowanie badania - np wskazanie linku do strony,
  • Określenie parametrów badania i finalnie w ciągu 48 godzin.
  • Otrzymanie raportu wraz z komentarzami testerów, komentarzem eksperta lub nagraniami video.

3 zdefiniowane badania, to dopiero początek rozwoju aplikacji: - W najbliższym zamierzamy rozszerzyć naszą ofertę badań szablonowych. Chcielibyśmy, by UXresponse pozwalało w sposób łatwy zbadać np. strony konkurencji, mailingi, materiały wideo, a być może docelowo nawet umowy i regulaminy. Naszym celem jest dostarczenie gotowych rozwiązań na wielu płaszczyznach tworzenia produktów online i offline - dodaje Farafonow

UXrespone, zamierza  podbić również rynki zagraniczne W ciągu następnych kilku miesięcy, planowane jest wdrożenie wielojęzycznej wersji produktu, a także dobór odpowiednich paneli badawczych na światowym rynku.

Uxeria istnieje na rynku od 2011 roku. Dotychczas za pomocą narzędzia, przeprowadzono ponad 650 badań. Z rozwiązania skorzystali klienci tacy jak: Roca, Skandia, TUI, Saturn, Nordea, Ministerstwo Gospodarki, Millennium Bank, Pracuj.pl.

Uxeria Uxeria