Wymagające rozmowy z pracownikami, czyli jak dyscyplinować, chwalić i motywować?

Wymagające rozmowy z pracownikami, czyli jak dyscyplinować, chwalić i motywować? NF.pl

Każda rozmowa z pracownikiem wpływa na jakieś określone jego zachowanie. Może zmotywować do skutecznego działania lub wręcz przeciwnie, odnieść całkowicie negatywny skutek.

Każda rozmowa z pracownikiem wpływa na jakieś określone jego zachowanie. Może zmotywować do skutecznego działania lub wręcz przeciwnie, odnieść całkowicie negatywny skutek. Dobry menadżer musi sobie zdawać sprawę, że ma ogromny wpływ, nie tylko na osobę wykonującą jakieś konkretne obowiązki, ale także na rozwój firmy, właśnie poprzez kształtowanie pracowniczych postaw, które należy odpowiednio modelować. Wykonuje się to za pomocą rozmów oceniających.

Subskrybuj autora aby czytać dalej

Vidi - Centrum Rozwoju Kadr Beata Motor