Wyszukiwarka dźwignią e-sklepu

Wyszukiwarka dźwignią e-sklepu kritiya - Fotolia

To, że klient trafił na naszą stronę internetową to tylko część drogi do sukcesu jakim jest udana transakcja. Według SalesBee tylko 3 na 100 klientów gości e-sklepów dokonuje zakupu. Zanim do niego dojdzie konsument musi znaleźć to czego szuka.

W odróżnieniu od większości stron internetowych te należące do kategorii e-commerce zawierają powielone wersje podstawowej strony gdzie każda kolejna kopia odpowiada jednemu produktowi. W ten sposób jeden serwis zawiera setki i tysiące podstron. Nie trudno zgubić się w ich gąszczu. Niestety nadal wiele sklepów nie ma dobrych, rozbudowanych wyszukiwarek, które usprawniają znalezienie tego co klienta interesuje. Nie ma nic bardziej irytującego dla konsumenta niż to, że musi przeklikać się przez dziesiątki czy setki stron i zakładek żeby znaleźć to czego szuka.

Subskrybuj autora aby czytać dalej

SalesBee Agata Lejman