Zapraszamy do udziału w VII Forum Marketingu Internetowego

Zapraszamy do udziału w VII Forum Marketingu Internetowego peshkova - Fotolia

Marketing nowej generacji, czyli jak zdobyć nowoczesnego Klienta? 1 sierpnia 2013 roku, Warszawa

W dobie nowoczesnego Klienta kluczowa jest zarówno szybkość jak i jakość Informacji posiadanych o jego preferencjach, a właściwe dobranie strategii oraz narzędzi zapewnia kilkukrotnie wyższą sprzedaż z kanałów online.

Zapraszamy na VII edycję Forum Marketingu Internetowego podczas którego poznasz nie tylko nowe narzędzia i praktyczne zastosowania najskuteczniejszych strategii 2012/2013 r., ale również wspaniałych ludzi i znakomitych ekspertów którzy z pasją umożliwili osiągniecie sukcesu wielu markom na trudnym rynku i chętnie podzielą się z Tobą wiedzą, abyś mógł zwiększyć swoją sprzedaż.

Na podstawie poniższego FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO, zapraszamy do skorzystania z 10% RABATU: PROGRAMznajduje się na stronie , a w nim m.in.:

- O trendach inaczej, czyli co zmienia świat i naszych konsumentów?

Natalia Kucza, Senior Strategic Planner, OS3 multimedia

- Content Marketing – najmodniejszy trend w marketingu.

Krzysztof Urbanowicz, Prezes Mediapolis

- 36@ - inteligentny marketing na nowe czasy.

Michał Szczerba, Strategy Palnner, Lemon Sky

- Społeczności bez przyszłości.

Krzysztof Winnik, Brand Manager & Social Media Director, Ostryga

- Efektywne modele targetowania w kampaniach.

Marcin Kordowski, SMB and Technology Director, K2 Media

- Nowe modele rozliczeń w marketingu - szanse i zagrożenia.

Bartosz Majewski, New Business Developer, Divante

-Marketing Automation jako platforma do budowania relacji z Klientem.
Sebastian Brodowski, Marketing Manager, SARE

- Native Advertising - jako przyszłość reklamy online.

Jakub Zieliński , Managing Partner grupy NextWeb Media

- Death of glory. Burzliwe życie trendów w sieci. Czy zastosowanie innowacji w marketingu zawsze obarczone jest ryzykiem?

Anna Zawadzka, Kierownik Zespołu Rozwiązań Kreatywnych w Biurze Reklamy WP.PL

Jan Buze, Kierownik Działu Akcji Specjalnych, WP.PL

- Sex, kłamstwa i marketing szeptany czyli naga prawda o rekomendacji konsumenckiej w sieci

Adam Szudra, Managing Director, Faster And Better

-Spécialité de la maison: RTB z domieszką remarketingu i performance. Czyli najsmaczniejsze rozwiązania stosowane w strategiach e-marketingowych.

Dorota Bigo, Product Development Specialist, Goldbach Poland

 

Organizator: Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o. ; Więcej Informacji: pr@cpi.com.pl

Centrum Promocji Informatyki