Zdenerwowany klient – profesjonalna obsługa trudnego klienta

Zdenerwowany klient – profesjonalna obsługa trudnego klienta Pressfoto / Freepik

W każdej branży spotykamy się z tzw. trudnymi klientami. Z łatwością wymienimy ich cechy. Są roszczeniowi, niemili, agresywni, łatwo wzbudzić w nich jakieś skrajne emocje. Nie szanują innych i mają wrażenie, że wszystko się im należy.

W każdej branży spotykamy się z tzw. trudnymi klientami. Z łatwością wymienimy ich cechy. Są roszczeniowi, niemili, agresywni, łatwo wzbudzić w nich jakieś skrajne emocje. Nie szanują innych i mają wrażenie, że wszystko się im należy. Nadinterpretują slogan: klient nasz pan. Ma to swoje granice, ponieważ zwykle wymaga się choćby minimum uprzejmości. Wiele sprzedawców trafia jednak na klientów, którzy zwyczajnie są trudni.

Subskrybuj autora aby czytać dalej

Vidi - Centrum Rozwoju Kadr Beata Motor