Biuletyn Obsługa klienta

21 października 2017

NF.PL / CONTACT CENTER

Klient to strategia

„Klient stanowi najważniejszą wartość naszej organizacji, dlatego należy o niego dbać i bardzo proaktywnie zabiegać. Musimy przekonać go, że nie zawiedzie się wybierając naszą firmę, a wieloletnia współpraca jest korzystna dla obu stron.”

obsługa klienta  trendy  contact center  chmura  Zarządzanie procesami biznesowymi 

NF.PL / ROZWóJ W SPRZEDAżY

IX Kongres Sprzedaż – maj 2017

13 lekcji efektywnej sprzedaży z Maciejem Sawickim, Kazimierzem Sedlakiem, Robertem Jasińskim, Krzysztofem Wielickim i wieloma innymi...

Event  Kongres  Digital Knowledge Village 

NF.PL / JAKOść OBSłUGI KLIENTA

Dlaczego tracimy klientów?

To może być szokująca lista dla handlowców bo pokazuje, że 90 proc. sukcesu zależny od nich samych. Przeczytaj i sprawdź, co warto zmienić w swojej pracy handlowca i na jakie elementy zwrócić uwagę.

klient  negocjacje  obsługa klienta  techniki sprzedaży  skuteczna sprzedaż 

Poradniki

Komunikacja z klientami w erze społeczności

Twoi klienci żyją w świecie społeczności. Nadążasz za nimi? Dbanie o rozwój swojej firmy to niełatwe zadanie. Poszukiwanie nowych klientów i wzmacnianie lojalności tych, którzy już korzystają z Twoich... Pobierz ebook »

Rola rekomendacji w decyzjach zakupowych

Czy zastanawiałeś się kiedyś, co wpływa na decyzje zakupowe konsumentów i jaka jest rola rekomendacji przy decyzjach zakupowych? Fundacja Obserwatorium Zarządzania postanowiła zbadać ten temat. Jaka j... Pobierz ebook »

Ile tracimy na złej obsłudze klienta?

Obsługa klienta jest niezwykle ważnym elementem składającym się na sukces firmy. Dlatego Fundacja Obserwatorium Zarządzania, organizator Programów Firma Przyjazna Klientowi i Inwestor w Kapitał Ludzki... Pobierz ebook »

Jak wybrać właściwe rozwiązanie dla działu obsługi klienta?

Sprawna obsługa klienta wymaga odpowiednich technologii. Jaką platformę contact center wybrać, aby nie żałować swojej decyzji przez najbliższe kilka lat? Polecamy poradnik przygotowany przez ekspertów... Pobierz ebook »

Szkolenia

POLIGON NEGOCJACYJNY W WERSJI GOLD

Biznes Edukator Sp. z o.o.    Szkolenie zamknięte

Cena do ustalenia

Psychologia skutecznej sprzedaży przez telefon – telemarketing

CALL CENTER TRAINING S.C.    Szkolenie zamknięte

Cena do ustalenia

Kompleksowy projekt dla Mobilnych Przedstawicieli Handlowych

Circinus Training Center    Szkolenie zamknięte

Cena do ustalenia

Profesjonalny Handlowiec- trening sprzedażowy

Grupa Szkoleniowa SOLBERG    Termin pewny

1550 PLN + VAT

STANDARDY PROFESJONALNEJ OBSŁUGI KLIENTA- szkolenie otwarte

Grupa Szkoleniowa SOLBERG    Szkolenie zamknięte

Cena do ustalenia