150 uczestników na pierwszej edycji Internet ASAP

150 uczestników na pierwszej edycji Internet ASAP nf.pl

 

Konferencja Internet ASAP, zorganizowane przez agencję interaktywną Eura7 spotkanie poświęcone e-marketingowi, zgromadziło w Krakowie 150 marketerów i osób odpowiedzialnych za działania biznesowe marek i firm w Internecie. 

 

2 dni prelekcji i gorących dyskusji w kuluarach, okazja do spotkania i wymiany doświadczeń na temat praktycznych możliwości wykorzystania trendów w e-marketingu - tak pokrótce można podsumować pierwszą konferencję Internet ASAP. Impreza spotkała się z dużym zainteresowaniem marketerów, którzy chętnie angażowali się w jej przebieg, między innymi zadając pytania prelegentom i panelistom. Atmosfera spotkania sprzyjała interakcjom, a organizatorzy zadbali by jej tematyka dotykała głównie kwestii praktycznych – stąd liczne case studies i konkretne przykłady z zakresu budowy wizerunku, sprzedaży i marketingu w Internecie. 

 

- Ideę konferencji podsunęli nam sami marketerzy, którzy chcą być na bieżąco w tematyce 

e-marketingowej. Duże zainteresowanie pierwszą edycją Internet ASAP pokazuje, że tego typu inicjatywy są potrzebne, a Kraków świetnie się nadaje na ich organizację – mówi Łukasz Wołek, Prezes Zarządu Eura7 Sp.

z o.o. – Myślę, że idea Internet ASAP będzie kontynuowana w kolejnych latach. 

 

Uczestnicy podkreślają przede wszystkim wysoki poziom merytoryczny konferencji, jej przekrojową tematykę oraz sprawną organizację. - Konferencja Internet ASAP była znakomitą okazją do integracji z praktykami branży internetowej oraz pasjonatami nowych technologii. Prelekcje, a także liczne rozmowy kuluarowe umożliwiały wymianę doświadczeń, które są inspiracją do dalszej pracy. Czekam na kolejną edycję, niech odbędzie się ASAP! – podsumowuje Wiktor Tokarczyk z Presspublica Sp. z o.o.

Konferencja odbyła się pod patronatem IAB Polska. Partnerzy konferencji: pkt.pl, ATMedia, OAN, Brand24, Insoft, Gemius, OnePress, Helion, Sensus, Infinity Media, Made-Efekt, Socjomania, iPlacement, Imperia Film, adsystem, MobileMS, Abanana Advertising. Patroni medialni: “Wiadomości Handlowe”, E-biznes.pl, Twójbiznes24.pl, ISTV, inbank.pl, Marketingowiec.pl, LegalNews24.pl, portalmedialny.pl, Interaktywnie.com, Targetmarketing.pl, SeoPortal.pl, Ecommerce.edu.pl, “Życie Handlowe”, Marketer+, Nowoczesna Firma, Wirtualnemedia.pl, Galeriehandlowe.pl, SerwisPrawa.pl.