Agencja Think Kong realizuje sportowe reality show

Agencja Think Kong realizuje sportowe reality show nf.pl

W ramach działań realizowanych dla sportowego serwisu społecznościowego hungry4sport.com, agencja marketingu interaktywnego Think Kong organizuje pierwsze w Polsce sportowe reality show online pod tytułem „Ona vs. On”. Wśród elementów promujących akcję znajduje się aktywność w serwisach społecznościowych, działania reklamowe oraz konkursowa aplikacja na Facebooku przygotowana przez facead.
Reality show „Ona vs. On” będzie przedstawiać rywalizację sportową między kobietą a mężczyzną. W ramach akcji dwoje uczestników zmierzy się w licznych konkursach, by sprawdzić która płeć okaże się lepsza w sporcie. Swoje treningi, postępy i emocje, będą relacjonować w Internecie, w serwisie hungry4sport.com oraz innych portalach społecznościowych.

Do 10 sierpnia będzie trwać ogólnopolski dwuetapowy casting, w którym zostaną wybrani sportowi reprezentanci płci. W pierwszym etapie głosy internautów zadecydują o składzie finałowej dziesiątki.

Think Kong