Anna Kuziemko dołączyła do Hillway

Anna Kuziemko  dołączyła do Hillway nf.pl

Anna  Kuziemko dołączyła do zespołu trenerów i konsultantów Hillway. Doświadczenie biznesowe zdobywała pracując m.in. jako Trener i Konsultant Wiodący w House of Skills oraz jako Quality & Training Manager w D+S Europe Polska. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz certyfikowanym konsultantem EXTENDED DISC®.

 

Anna od 1996 roku zajmuje się prowadzeniem projektów szkoleniowo-doradczych. Na co dzień realizuje projekty w zakresie kierowania rozwojem kompetencji menedżerskich i rozwojem zespołów. Prowadzi projekty interwencyjne w ramach zarządzania motywacją oraz zarządzania konfliktem. Diagnozuje i rozwija kompetencje menedżerskie, doradza w planowaniu rozwoju zawodowego i osobistego. Prowadzi projekty związane z oceną 360 stopni  oraz ocenia kompetencje metodą Assessment/ Development Center.

 

Doradza i szkoli kadrę menadżerską w obszarach przywództwo, asertywne zarządzanie relacjami z zespołem, coachingowy styl delegowania odpowiedzialności oraz pracowników liniowych w zakresie rozwoju kompetencji miękkich. W zakresie jej specjalizacji jest również coaching menedżerski i osobisty połączony z treningiem indywidualnym.

W ciągu 16 lat pracy doradczej przeszkoliła ponad 4 000 osób, obecnie w ciągu roku spędza na sali szkoleniowej lub u Klientów ok. 100 dni. Do szkolonych przez nią firm zaliczają się m.in. Telekomunikacja Polska S.A., Canal + Cyfrowy Sp. z o.o., BZ WBK S.A., Bank BPH S.A., PKO BP S.A., PTK Centertel Sp. z o.o., Millenium Bank S.A., Pekao S.A., Marma Polskie Folie S.A., Gamrat S.A., WSK Rzeszów, Michelin Polska S.A., Kompania Piwowarska S.A., Pekaes S.A., T-drive, Faurecja, Pliva Kraków, Farm Food S.A.

 

,,Anna Kuziemko poza ogromną wiedzą merytoryczną posiada niezwykle cenną umiejętność w pracy Trenera – umiejętność motywowania, inspirowania do rozwoju i budowania pozytywnej atmosfery podczas warsztatów.  Dziś umiejętność inspirowania pracowników do zaangażowania w wykonywane obowiązki jest kluczowa dla większości naszych Klientów. Obecna sytuacja gospodarcza oraz ciągłe zmiany w większości organizacji sprawiają, że jednym z celów szkoleń jest wzrost motywacji pracowników. Tylko zmotywowany i kompetentny zespół jest w stanie osiągać sukcesy.


Ania posiada również inne bardzo cenne dla nas kompetencje branżowe – zna  specyfikę branży call center , w której specjalizuje się firma Hillway. Zajmowała między innymi stanowisko Quality & Training Manager w outsourcingowym call center D + S Europe (późniejsza Conexia) oraz funkcję Project Managera w projekcie prowadzonym dla  Telekomunikacji Polskiej w obszarze wdrażania standardów w projekcie Mój Telepunkt.” – mówi Marzena Sawicka, dyrektor zarządzający Hillway.