Czas na Generation Mobile!

Czas na Generation Mobile! nf.pl

 

Konferencja Generation Mobile 2012 organizowana przez Antyweb i NoNoobs w Warszawie to najnowsze wydarzenie poświęcone najważniejszemu trendowi na 2012r., czyli rozwojowi rynku mobile i zjawiskom z nim związanym. Od dawna słyszeliśmy o biznesie mobilnym, jednak to rok 2012 wydaje się przełomowy jeśli chodzi o popularyzację i wykorzystanie potencjału mobilnego. Według PayPal wartość obsługiwanych płatności mobilnych podwoi się w roku 2012 i wyniesie 7 miliardów dolarów! Według Chetan Sharma Consulting globalny rynek aplikacji osiągnie astronomiczną kwotę 17,5 miliarda dolarów, a rynek europejski aż 8,5 miliarda! Gartner prognozuje, że rynek reklamy mobilnej podwoił się w 2011r. osiągając wartość 3,3 miliarda dolarów! Jak znaleźć się na tak dużym i dynamicznie rosnącym rynku? Jak nie przegapić szansy, którą daje mobile każdej branży? 

 

Starając się odpowiedzieć na te pytania Antyweb i NoNoobs w dniach 29-30 marca 2012r. zapraszają na wyjątkowe wydarzenie poświęcone zagadnieniom mobilnym. Podczas dwóch dni Generation Mobile 2012 w programie znajdziemy zarówno bloki tematyczne poświęcone mobilnym płatnościom, mobilnej bankowości, bezpieczeństwu, ekosystemowi aplikacji mobilnych, wykorzystaniu narzędzi mobilnych w koncernach medialnych czy mobilnej rozrywce. W programie ponad 20 prezentacji, ponad 20 prelegentów z Polski i ze świata. Pierwszy dzień Konferencji zwieńczy pokaz projektów wyróżnionych w konkursie na najlepszą aplikację mobilną w trzech ekosystemach aplikacyjnych: ios, android i windows phone. Członkami oceniającego aplikacje Jury są Zoe Adamovicz, Michał Brański, Kamil Brzeziński, Krzysztof Kowalczyk, Bartłomiej Gola, Wojciech Przyłęcki oraz z ramienia organizatorów Grzegorz Marczak oraz Dariusz Sokołowski. 

 

„Staraliśmy się w Programie poruszyć jak najwięcej kluczowych dla rewolucji mobilnej tematów – komentuje Dariusz Sokołowski, co-founder NoNoobs.pl S.A. – to bardzo trudne zadanie, ponieważ biznes mobilny dotyka praktycznie każdej działalności. Konferencję udaje nam się zorganizować dzięki wsparciu naszych Partnerów, firm: Przelewy 24, Groupon, PayPal, BZ WBK, grupie Allegro, Gadu Gadu oraz O2. Mam nadzieję, że uczestnicy ocenią pozytywnie Program, który przygotowaliśmy – dodaje.” 

 

Do podzielenia się wiedzą, na temat wdzierającej się w każdą sferę naszego życia, rewolucji mobilnej zaprosiliśmy duże, doświadczone firmy. Wśród prelegentów możemy wymienić PayPal, w z ramienia którego wystąpi Anthony Hicks, Groupona reprezentowanego przez Andrzeja Morawskiego, Zoe Adamovicz z Xyologic, Monikę Mikowską, która przedstawi raport dotyczący użyteczności aplikacji mobilnych banków z Janmedia, Antije Gallo z europejskiej mobilnej sieci reklamowej Madvertise, Pierra Oliviera Monteila z Playsoftu czy Kamila Brzezińskiego z grupy Allegro. Swoje prezentacje podczas konferencji będą też miały tak duże i znane firmy jak Przelewy 24, Kaspersky Lab, WP.pl czy O2, które wyjaśni nam czym jest Mobile-first Society.

 

"Zrobiliśmy konferencję podczas której chyba pierwszy raz z zainteresowaniem wysłucham wszystkich prezentacji. Mając dwa razy więcej zgłoszeń niż miejsce dla prelegentów staraliśmy się dobrać najbardziej merytorycznie ciekawe tematy. – komentuje Grzegorz Marczak, bloger, twórca Antyweba – Aż szkoda, że nie zaplanowaliśmy trzech dni na Konferencję! Obraz rynku byłby wtedy znacznie pełniejszy – dodaje."

 

„Rynek mobilny jest tak rozległy, że faktycznie te 2 dni to mało – dodaje Agnieszka Świtkowska, co-founder NoNoobs.pl S.A. – Niestety musieliśmy zmieścić się w określonym czasie. Mamy jednak nadzieję, że będzie to niezwykle cenny merytorycznie czas dla wszystkich  chcących poszerzyć swoją wiedzę o rynku mobilnym. Ważnym elementem tej konferencji będzie również wymiana doświadczeń i opinii wśród uczestników, które będziemy starali się inspirować podczas całego eventu. – komentuje.”

Generation Mobile to jednak nie tylko ciekawe i inspirujące prezentacje czy zmagania konkursowe. Podczas konferencji pokażemy też wyniki najnowszego badania dotyczącego preferencji i zachowań użytkowników telefonów komórkowych, badania zorganizowanego przy współpracy z Polskimi Badaniami Internetu, które przedstawi Andrzej Garapich prezes PBI. Jaki procent internautów korzysta ze smartfona, a jaki z telefonu? Jakie są różnice w obu grupach? Czy kupujemy aplikacje? Na co zwracamy uwagę kupując telefon lub smartfona? Wreszcie jak wielu z nas jest już w Generation Mobile ad 2012? Kilka tygodni po Konferencji wyniki badania ukażą się w specjalnym bezpłatnym Raporcie Badawczym Generation Mobile 2012. 

Więcej o Konferencji: http://www.generationmobile.pl/

Program GM 2012: http://www.generationmobile.pl/program

Rejestracja na Konferencję: http://www.generationmobile.pl/rejestracja-na-konferencje

Rada Programowa: http://www.generationmobile.pl/rada-programowa

Prelegenci: http://www.generationmobile.pl/prelegenci

 

 

Więcej informacji udziela:

Kontakt dla mediów

Kamil Kardas

NoNoobs.pl S.A.

kamil.kardas@nonoobs.pl 

+48 508 115 544