Czas na multi-spółdzielnie?

Czas na multi-spółdzielnie? 4 Life Direct

Zmiany legislacyjne na rynku ubezpieczeń mogą utrudnić pracę, zwłaszcza początkującym agentom. W większości przypadków, przetrwanie w branży może im zapewnić tylko współpraca z silnym partnerem. Czy musi ona oznaczać utratę niezależności?

Wprowadzony obwiązek analizowania potrzeb klienta przed podpisaniem umowy, ma ograniczyć ryzyko nietrafionego zakupu. Dla agentów oznacza to mniej czasu na aktywną sprzedaż. Poza tym, istnieje ryzyko, że analiza wykaże zły dobór produktu, a wtedy agent nie będzie mógł go rekomendować. W takiej sytuacji trzeba mieć w ofercie wiele produktów. Jednak małe agencje ubezpieczeniowe nie dysponują tak bogatą bazą produktową, jak najwięksi pośrednicy. Dlatego będą zmuszone szukać silnego partnera. Tyle, że dołączenie do większej firmy może ograniczyć niezależność.

Subskrybuj autora aby czytać dalej

Brandscope Katarzyna Dmowska