Dzielą się tysiącami ze swoimi klientami

Dzielą się tysiącami ze swoimi klientami nf.pl

Wydawnictwo Złote Myśli od 18 maja rozdało swoim klientom ponad 45 tys. złotych. Wydawnictwo dzieli się swoimi zyskami z klientami, mobilizując ich tym samym do jeszcze większego inwestowania w siebie, swój rozwój i w publikacje Wydawnictwa.

Wydawnictwo w coraz trudniejszych finansowo czasach promuje wśród swoich klientów skupienie się na swojej karierze i inwestowanie w rozwój i samodoskonalenie, by być coraz lepszym na trudnym rynku pracy, dzieląc się z nimi swoimi zyskami. Złote Myśli przez ostatnie dwa lata wsparły w ten sposób swoich czytelników ponad 280 tysiącami złotych.

W maju Wydawnictwo postanowiło rozdawać jeszcze więcej. Robi to w taki sposób, że wynagradza swoich klientów zarówno za rejestrację w Złotych Myślach, jak i za zakupy swoich motywacyjnych publikacji, zwracając im aż 50% kwoty przez nich wydanej. Tym sposobem tylko w ciągu niecałych ostatnich dwóch tygodni Złote Myśli rozdały ponad 45tys. i chcą rozdać zdecydowanie więcej.

Skąd pomysł na taką akcję? Mateusz Chłodnicki, wiceprezes Wydawnictwa, tłumaczy: Wspieranie rozwoju i przedsiębiorczości klientów jest dla nas bardzo ważne, szczególnie w czasach kryzysu, bo w taki sposób możemy coś wspólnie zmienić, poprawić i przetrwać ten trudny czas. Zauważamy jednak, że kryzys wpływa na to, że ludzie są mniej ufni, bardziej ostrożni. Nie korzystają z wielu rzeczy, bo „gdy coś jest zbyt piękne, to niemożliwe, by było prawdziwe”. Trochę jest tak z naszą akcją. Zdecydowaliśmy się i chcemy rozdać część naszych zysków klientom, by mogli je zainwestować, i mamy nadzieję, że skorzysta z tego jeszcze więcej osób niż do tej pory. Taki Złote Myśli chcą mieć wkład w walkę z kryzysem – dawać pewny 50% zysk, dzieląc się zyskami ze swymi klientami.

Złote Myśli Sp. z o.o.