GazetaPraca.pl zaprasza na X Internetowe Targi Pracy

GazetaPraca.pl zaprasza na X Internetowe Targi Pracy nf.pl

Od 21 marca na platformie TargiPracy.Gazeta.pl internauci będą mogli zapoznać się z atrakcyjnymi ofertami pracy oraz interesującymi artykułami dotyczącymi rozwoju kariery.

Interaktywne stoiska ponad stu firm z całej Polski oraz treści redakcyjne dostępne będą do 27 marca na stronie TargiPracy.Gazeta.pl.

W tegorocznej edycji Internetowych Targów Pracy pracowników poszukują m.in. Unilever, Nestle Polska, Volkswagen Bank, Ergo Hestia, Ernst&Young, Skanska, Decathlon, Grupa TP, Play, Nokia, Siemens Network, Dell.

Na platformie TargiPracy.Gazeta.pl dostępne są interaktywne stoiska ponad stu firm, zawierające m. in. aktualne oferty pracy, informacje o rekrutujących firmach oraz ich wymaganiach wobec kandydatów. Platforma targowa oferuje cykl artykułów dotyczących rozwoju zawodowego, a także sekcję z forami dyskusyjnymi, na których kandydaci mogą komunikować się z pracodawcami. Dla odwiedzających Targi przygotowano również konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Ogłoszenia oraz cykl artykułów dostępne są również na stronie patrona medialnego akcji: TargiPracy.Onet.pl.

Partnerem głównym X Internetowych Targów Pracy jest serwis Goldenline.pl, partnerami medialnymi są: Onet.pl, Personel Plus, SAZ, nf.pl, HR News, dlaStudenta.pl, Metro, Gazeta Wyborcza, Bankier.pl, sponsorem Targów jest firma Decatlon.

***

GazetaPraca.pl to internetowa platforma kariery łącząca tysiące pracodawców, pracowników i kandydatów poszukujących pracy. Z serwisu GazetaPraca.pl, istniejącego od 2006 roku, korzysta miesięcznie ponad 1,6miliona użytkowników*. W GazetaPraca.pl, oprócz ogłoszeń, dostępne są także artykuły i porady dotyczące kariery, informacje o rynku pracy oraz część społecznościowa, m.in. forum. Poniedziałkowe wydanie GazetaPraca.pl (dawniej „Gazeta Praca") dociera do prawie 2,1 miliona** czytelników Gazety Wyborczej. W GazetaPraca.pl co tydzień, od 1995 roku, publikowane są setki ogłoszeń rekrutacyjnych, a także porady i artykuły poświęcone rynkowi pracy.

Współpraca serwisu GazetaPraca.pl oraz dodatku „GazetaPraca.pl" do poniedziałkowej Gazety Wyborczej, umożliwia pracodawcom rekrutację za pomocą oferty dwumedialnej, czyli zamieszczanie ogłoszeń w najpopularniejszym w Polsce serwisie rekrutacyjnym, który dociera miesięcznie do prawie 2 milionów internautów, oraz w poniedziałkowym dodatku do Gazety Wyborczej. Więcej szczegółów na temat oferty dwumedialnej: GazetaPraca.pl.

* Megapanel PBI/Gemius, grudzień 2010

** Polskie Badania Czytelnictwa realizacja MillwardBrown SMG/KRC, maj-październik 2010, N = 12 070, wskaźnik CDT- poniedziałek, opracowanie AGORA SA.

Agora S.A.-Poznań