Generation Mobile 2013 już 25-26 marca w Warszawie

Generation Mobile 2013 już 25-26 marca w Warszawie nf.pl

Generation Mobile 2013 to II edycja konferencji zorganizowanej po raz pierwszy w marcu 2012 w Warszawie przez Antyweb i NoNoobs poświęconej szybko rosnącemu rynkowi mobilnemu. Przed firmami działającymi w tym segmencie otwierają się koleje oszałamiające możliwości. Smartfony w szybkim tempie zdobywają rynek, a urządzenia tego typu mają szansę zostać najbardziej osobistym produktem w historii. Jak wynika z dedykowanego badania Generation Mobile 2012, korzystamy z nich cały czas nawet podczas rodzinnych obiadów, pobytu w kościele czy podczas... seksu! Coraz częściej płacimy telefonem czy smartfonem, robimy coraz więcej zakupów, przeglądamy coraz więcej treści. Kiedy zapomnimy zabrać go z domu czy z pracy wracamy po niego. Nie pożyczamy nikomu. Czy można sobie wyobrazić lepsze urządzenie do komunikacji z naszymi klientami? Czy jest lepsze miejsce na dotarcia z naszą ofertą? Czy płatności mobilne czy ID w dalszej perspektywie nie pozbawią nas portfela zastępując go daleko bardziej uniwersalnym urządzeniem? Patrząc na perspektywy, które stoją przed tym rynkiem, zarówno urządzeń jak i oprogramowania praktycznie każda firma czy organizacja powinna przygotowywać się działania. Konkurencja w tym segmencie będzie ogromna.

Generation Mobile 2013 to II edycja naszej wspólnej konferencji z Antyweb - mówi Dariusz Sokołowski, co-founder NoNoobs.pl S.A. - Już po raz drugi w marcu zajmiemy się błyskawicznie rosnącym rynkiem mobilnym, który ma wpływ praktycznie na każdą branżę. Nikomu nie trzeba tłumaczyć jak ważny jest to rynek, jednak przyjęcie odpowiedniej strategii jest już trudnym wyborem przed którym stoi każda firma i organizacja. Podczas dwu dni konferencji chcemy pokazać strategie rynkowych graczy, projekty które odniosły sukces oraz badania, dzięki którym łatwiej będzie podjąć właściwe biznesowe decyzje. Na koniec pierwszego dnia wręczymy nagrody Appaward za najlepsze polskie aplikacje - dodaje Dariusz Sokołowski - na pewno warto być na tym wydarzeniu!”

Konferencję otwiera dedykowane badanie Generation Mobile 2013, które realizowane jest wspólnie z Research.NK. Sprawdzone zostaną zmiany w konsumpcji urządzeń mobilnych w stosunku do ubiegłorocznej edycji oraz poszerzone niektóre bloki pytań w tym płatności, finanse i bankowość. Smartfon staje się najbardziej osobistym urządzeniem w historii ludzkości, które mamy zawsze przy sobie, nie pożyczamy nikomu, używamy nawet podczas intymnych sytuacjach. Czy wynik badania Generation Mobile 2013 utwierdzi nas w tym przekonaniu? Tego dowiemy się już 25.go marca!

Podczas dwóch dni konferencji wystąpi wielu gości zagranicznych. Dmitry Stavisky z Evernote opowie w jaki sposób budować globalny startup. Jako niespodziankę Dmitry zrobi ekskluzywny anons podczas swojej 45 minutowej prezentacji! Patrick Broman ze Spotify podzieli się swoimi doświadczeniami w jaki sposób skalować development aplikacji w dobie multiplatformowości. Jedną z kluczowych funkcji smartfona jest i będzie możliwość realizacji płatności. Damien Perillat z PayPal podzieli się doświadczeniem i prognozami dla tego rynku ważnego zwłaszcza da segmentu ecommerce. Pod koniec pierwszego dnia prawdziwa gratka - Jullian Harris z Qualcomm przedstawi wizję firmy nadchodzących zmian na rynku aplikacyjnym. Drugiego dnia Timotej Gala z Httpool przybliży nam rolę mobilnej reklamy.

“Konferencja Generation Mobile 2013 będzie znacznie większa niż edycja z roku 2012 - zapowiada Agnieszka Świtkowska, co-founder NoNoobs.pl S.A. - Rynek płatności mobilnych rozwija się niezwykle dynamicznie. Pierwszego dnia mamy prezentację Miłosza Brakonieckiego oraz Piotra Sterczały z BZ WBK, którzy przybliżą nam aktualną sytuacje rynku płatności oraz bankowości mobilnej. Zaraz po tej prezentacji poznamy strategię PKO BP, który zaprezentował właśnie swoją aplikację do bankowości mobilnej. Jakub Weber oraz Jarosław Wawszczak z T-mobile przybliżą nam możliwości współpracy z developerami oraz dostawcami kontentu. Ważnym fragmentem będą prezentacje mobilnych expertów takich jak Monika Mikowska czy Kamil Brzeziński - dodaje Agnieszka Świtkowska.”

Podczas Konferencji zostaną wręczone nagrody Appaward 2013 za najlepsze aplikacje. W tym roku przyznawane będą dla trzech systemów operacyjnych: Android, IOS oraz Windows Phona, a w każdym z systemów w 6 kategoriach: Biznes-Finanse-Bankowość, Rozrywka, Narzędzia, Media, Edukacja oraz Inne. W tym roku zgłoszono prawie 300 aplikacji! Trwa głosowanie internautów oraz Jury, w którego skłąd wchodzą: Michał Brański, Krystian Kozerawski, Tomasz Woźniak, Grzegorz Marczak, Bartek Pucek, Tomasz Wyka, Bartosz Dul, Juliusz Kornaszewski, Dariusz Sokołowski, Paweł Lipiec, Marcin Zaręba, Kamil Brzeziński, Bartłomiej Lozia, Filip Miłoszewski oraz Paweł Piskurewicz. Prezentacja zwycięzców podczas pierwszego dnia Konferencji Generation Mobile 2013. Partnerem Generalnym Konferencji jest Qualcomm, Partnerem Strategicznym T-Mobile, Partnerem Diamentowym BZ WBK, Partnerami Platynowymi Spotify, PKO BP oraz PayPal, Partnerem Płatności są Przelewy 24, Partnerami Złotymi SerwerSMS i Panorama Firm, Partnerami Srebrnymi Httpool, JoJo Mobile, e24 Cloud oraz Hostersi, Partnerem Taksówkowym jest iTaxi. Partnerem Badania jest Research.NK, a Partnerem Konkursu Appaward oraz wydania Raportu Badawczego firma Qualcomm.


Więcej o Generation Mobile 2013: www.generationmobile.pl
Program Konferencji Generation Mobile 2013: http://www.generationmobile.pl/program
Prelegenci Konferencji Generation Mobile 2013: http://www.generationmobile.pl/prelegenci
Więcej o Appaward: www.appaward.pl
Kontakt dla mediów:
Kamil Kardas
NoNoobs.pl S.A.
kamil.kardas@nonoobs.pl
+48 508 115 54

NoNoobs.pl S.A. (www.nonoobs.pl)
NoNoobs S.A. to grupa doświadczonych organizatorów e-biznesowych imprez.
W 2008 r. przygotowaliśmy jedną z pierwszych konferencji na temat polskiego rynku e-commerce.
Konferencje NoNoobs w prawie każdym aspekcie związane są z tematyką internetu, mobile, czy gier. 
Przede wszystkim, wiemy jednak, jak przygotować programy wydarzeń z najlepszymi
merytorycznie treściami oraz wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Jesteśmy dumni z tego, że poziom imprez organizowanych przez NoNoobs stoi na najwyższym poziomie.
Do naszych najbardziej znanych produktów należą – Game Industry Trends 2011/2012, Revenue Trends 2012/2013, Generation Mobile 2012/2013,  Social Enterprise 2012, Ecommerce Trends 2103
czy Game Based Learning 2013.  Zespół NoNoobs składa się z ludzi, którzy wiedzą kto jest kim w polskim internecie i rynku mobile.