Golf dla aktywnych inwestorów

Golf dla aktywnych inwestorów nf.pl

W portalu Inwestycje.pl powstał dział Golf. Zawiera pełen pakiet informacji – aktualności i porad dla początkujących golfistów oraz wszystkich, którzy już od lat są związani z tą prestiżową dyscypliną sportu. W Polsce, jak podaje Polski Związek Golfa, kontakt z grą ma już niemal 8,5 tysiąca osób. Dlatego też portal Inwestycje.pl wykorzystuje swój potencjał i promuje golf jednocześnie jako dziedzinę sportu i jedno z narzędzi biznesu.

- Poradnik dla debiutanta, swoista etykieta gracza, czy też vademecum kijów golfowych, to tylko niektóre z licznych zakładek tematycznych działu Golf, które wprowadzą biznesmena w luksusowy świat dla wybranych. – mówi Anna Niemczycka, redaktor działu Golf w Inwestycje.pl. Prestiż i autorytet, jakiego doświadczają ludzie grający w golfa w dużej mierze przekłada się na ich wyniki finansowe. Dla tych grup zawodowych czas spędzony na polach golfowych stanowi miłą rozrywkę, ale też miejsce, gdzie można omówić ważne kwestie zawodowe, podpisać nowy kontrakt czy negocjować warunki umowy. Dlatego właśnie odbiorcy, do których skierowany jest ten dział tematyczny to najczęściej przedsiębiorcy i inwestorzy, doświadczeni menedżerowie firm, zwolennicy nowych technologii, eksperci i analitycy, którzy pragną fizycznej aktywności, nie rezygnując z pracy, obowiązków służbowych czy rozmów biznesowych - podsumowuje.

Początki golfa sięgają XV wieku. Narodził się on w Szkocji, gdzie w golfa grywali sami królowie. Postawowie zasady tej prestiżowej gry ustalono w 1754 roku. Do Polski przywędrował dopiero na początku XX wieku, kiedy to rozpoczęły działalność trzy pola golfowe. W latach powojennych gra w golfa została w Polsce zakazana, gdyż twierdzono, że jest to rozrywka tylko dla burżuazji i dopiero od lat 80. sport ten z każdym dniem zdobywa nowych wielbicieli. Równie lubianą formą rekreacji jest minigolf, który od 1927 roku funkcjonuje jak odrębna dyscyplina sportu. Obecnie golf na stałe wpisał się w kalendarz imprez polskich biznesmenów, czego dowodem jest Euler Hermes Golf Business League, czyli spotkania dla prezesów i członków zarządów, którzy tworzą biznesową ligę golfistów. Umożliwia to właśnie runda gry w golfa, który to urósł do rangi sportu dla biznesmenów i kadry zarządzającej. Dziedzina ta, jedna z najbardziej kontaktowych, jest jednocześnie na tyle statyczna, aby móc skoncentrować się nie tylko na samej grze. Golf wymaga skupienia, autokontroli i profesjonalizmu, czyli cech, którymi wyróżniają się biznesmeni, a z drugiej strony zmusza graczy do zaangażowania, rywalizacji i wzmocnienia kondycji fizycznej, bez których nie sposób wygrać potyczkę z rywalem, zarówno na polu golfowym, jak i w interesach. W czasie gry w golfa można bardzo dobrze poznać partnera biznesowego, ponieważ jest to dyscyplina, która ujawnia nawet najmniejsze niedoskonałości ludzkiego charakteru, jego słabe strony, ale też atuty.

- W realizacji strategii rozwoju portalu podkreślamy, że Inwestycje.pl to serwis skierowany dla aktywnych inwestorów. Dział Golf to kolejny krok w realizacji przyjętej strategii informacyjnej naszego serwisu. Nowy dział poza tym, że serwuje czytelnikom nowe treści, stanowi doskonałe uzupełnienie lifestyle-owej sekcji portalu, w której znalazły się już takie tematy jak Motoryzacja, Technologia czy Biżuteria Luksusowa. Miesięcznie czyta nas już niemal 400 000 użytkowników, którzy generują ponad 1 300 000 odsłon. Pojawienie się kolejnego działu to doskonały sposób na wykorzystanie potencjału serwisu, głównego filaru Grupy mediowej Inwestycje.pl. - podsumowuje Monika Rygiel, Marketing and PR Specialist w E-Financial S.A.

Kontakt dla mediów:
Monika Rygiel Marketing & PR Specialist e-mail:m.rygiel@e-financial.pl e-mail: m.rygiel@inwestycje.pl

E-Financial S.A. ul. Sycowska 44 51-319 Wrocław

www.e-financial.pl


Manager MBA