Heureka wyróżniona

Heureka wyróżniona nf.pl

Strona WWW agencji reklamowej Heureka zdobyła prestiżowe wyróżnienie w tegorocznej edycji konkursu Webstarfestival w kategorii Usługi profesjonalne. Jury złożone z profesjonalistów z różnych dziedzin związanych z Internetem doceniło jej innowacyjność oraz sposób realizacji. Nagrody i wyróżnienia wręczone zostały laureatom podczas uroczystej gali, która odbyła się 30 listopada br. w Centrum Olimpijskim w Warszawie.

Webstarfestival to prestiżowy konkurs promujący najlepsze i najbardziej wartościowe strony WWW. Nagrody przyznaje Akademia Internetu oraz internauci. Akademia skupia najwybitniejszych przedstawicieli polskiego przemysłu internetowego nominowanych przez organizacje branżowe, a także założycieli oraz dotychczasowych laureatów konkursu Webstarfestival. Kryteria, jakimi kieruje się ona przy ocenie zgłoszonych do konkursu stron WWW to przede wszystkim:

  • zawartość merytoryczna,
  • funkcjonalność,
  • wygląd graficzny,
  • struktura i nawigacja,
  • innowacyjność,
  • prezencja wizerunkowa,
  • cele, dla których serwis został stworzony.

Wyróżnienie strony internetowej Heureki w konkursie Webstrafestival 2006 to nie jedyny jej sukces. Dotychczas witryna www.heureka.pl zdobyła także wiele innych, prestiżowych nagród przyznanych przez najlepsze, międzynarodowe serwisy poświęcone webdesignowi, takie jak: FWA, Web Design Awards, res72.com, styleawards.com.br czy Favourite Webdesign Awards.

Licznych sukcesów strony internetowej Heureki jej Dyrektor Kreatywny – Michał Wolniak upatruje przede wszystkim w innowacyjności witryny, która cechuje także wszystkie inne działania podejmowane przez specjalistów agencji.


Agencja Heureka
Agencja Heureka planuje kompleksowe strategie komunikacyjne i prowadzi multimedialne kampanie reklamowe. Buduje i rozwija własne, innowacyjne narzędzia marketingowe, dzięki którym prowadzone przez nią kampanie są skuteczniejsze i bardziej efektywne kosztowo. Jest pierwszym i jedynym polskim członkiem międzynarodowego stowarzyszenia marketingu szeptanego WOMMA.
Heureka realizowała kampanie m.in. dla takich firm i marek jak: Unilever (Dove, Flora, Timotei, Knorr, Delma), LG Electronics, Bayer, Janssen Cilag, PTC Era, Hyundai, Peugeot, Pirelli.


Szczegółowych informacji udziela: Michał Wolniak michal.wolniak@heureka.pl

Heureka-Warszawa