Hotelarze poszli z duchem czasu: stawiają na prestiżowe usługi i modernizacje

Hotelarze poszli z duchem czasu: stawiają na prestiżowe usługi i modernizacje internet

„Puls Biznesu” informuje: hotelarze coraz częściej idą z duchem czasu. Obecnie oferta hotelowa to coś więcej niż nocleg i śniadanie. Teraz klienci mogą wybierać wśród wielu spersonalizowanych usług.

Jak pisze „Puls Biznesu”, coraz więcej Polaków spędza Wielkanoc poza domem. To oraz większa gotowość do wyjazdów, nie tylko tych świątecznych, są jednymi z głównych powodów zmian. Obecnie hotelarze dokładają wszelkich starań, by ich gościom było jak najlepiej.

Podobne artykuły:

Zmiany na lepsze

Właściciele hoteli w końcu zrozumieli, że aby pozyskać klienta, muszą wprowadzać zmiany. Dlatego wiele ośrodków się modernizuje, a także wzbogaca wyposażenie pokoi. Luksusowe hotele powstają także w mniejszych miastach. Goście hotelowi mogą korzystać z wielu ciekawych usług. Jak podaje gazeta, np. goście jednego z hoteli w Busku-Zdroju mogą skorzystać z kąpieli siarczkowej czy bieżni antygrawitacyjnej z technologią wynalezioną przez NASA, dzięki której ciało zostaje odciążone nawet o 80 procent, co powoduje wrażenie unoszenia się w powietrzu.

Wielkanoc w hotelu

Należy zauważyć także, że Polacy coraz częściej spędzają święta poza domem. Jak wynika z danych Trivago.pl, na Wielkanoc najczęściej wyjeżdżamy do Krakowa i Zakopanego. Na miejscu trzecim znalazł się Gdańsk, gdzie zainteresowanie noclegami wzrosło aż o 250 proc.

red.