Incentive Concept Poland dla marki STR8

Incentive Concept Poland dla marki STR8 nf.pl

Z początkiem października na rynku polskim pojawią się dwa nowe zapachy STR8 (Sarantis Polska S.A.). Firmą odpowiedzialną za launch zapachów 'Desert' oraz 'Racing' marki STR8 była agencja Incentive Concept Poland specjalizująca się w organizowaniu szkoleń oraz konferencji, wyjazdów motywacyjnych i imprez integracyjnych. Do zadań Incentive Concept Poland należało opracowanie scenariusza, prezentacji oraz przeprowadzenie imprezy związanej z wprowadzeniem na rynek dwóch nowych wariantów zapachowych marki STR8. Impreza dedykowana była ekipie handlowej. Inauguracja wejścia nowej linii zapachów do sieci sprzedaży miała miejsce w warszawskim hotelu Novotel. Spotkanie zorganizowane było dla 130 osób. Oprócz prezentacji zapachów 'Desert' i 'Racing', zaproszeni goście mieli okazję obejrzeć przedstawienie artystyczne, które nawiązywało do strategii oraz visualu produktów. Na scenie pojawiły się m.in. prawdziwe samochody wyścigowe wraz z kierowcą i ekipą techniczną (w nawiązaniu do zapachu 'Racing') oraz samochody terenowe w na tle spotów z pustynnymi widokami (w nawiązaniu do zapachu 'Desert'). Wszystkim scenom towarzyszyły nowe zapachy STR 8 rozpylane w powietrzu oraz pokazy grupy tanecznej ze specjalnie przygotowanymi na tę okazję układami. Jako akcję wspierającą sprzedaż nowych zapachów STR8 'Desert' i 'Racing', oprócz POS- ów w miejscach sprzedaży, zaplanowano również kampanię reklamową w telewizji i prasie. Kampania będzie prowadzona w listopadzie i grudniu b. r. STR8 to produkt dedykowany prawdziwym mężczyznom, którzy wiedzą czego chcą i wiedzą jak to osiągnąć, dążą konsekwentnie do celu, są odważni, pewni siebie, świadomi swojej wartości i autentyczni. Firma Incentive Concept Poland jest członkiem SITE (The Society of Incentive & Travel Executives), czyli międzynarodowej organizacji zrzeszającej profesjonalistów - organizatorów spotkań i wydarzeń firmowych z całego świata. ICP zasłynęła również m. in. z wprowadzenia do swojej oferty usługi o nazwie 'Give Instead of Take – daj zamiast brać' będącej połączeniem typowych zajęć integracyjno-wypoczynkowych z charytatywną działalnością społeczną.

Kostrzewa PR