Incentive Concept Poland z Kostrzewa PR

Incentive Concept Poland z Kostrzewa PR nf.pl

Firma Incentive Concept Poland z dniem 1 września rozpoczęła współpracę z agencją Kostrzewa PR. Decyzja zarządu o współpracy z agencją Public Relations była spowodowana dynamicznym rozwojem firmy oraz powiększającą się ofertą innowacyjnych usług. Kostrzewa PR będzie odpowiedzialna za budowanie wizerunku Incentive Concept Poland zarówno w Polsce jak i na rynkach zagranicznych.

ICP to wiodąca firma specjalizująca w organizowaniu wyjazdów motywacyjnych i imprez integracyjnych, szkoleń oraz konferencji. Od roku 2003 firma jest członkiem SITE (The Society of Incentive & Travel Executives) - międzynarodowej organizacji zrzeszającej profesjonalistów - organizatorów spotkań i wydarzeń firmowych z całego świata.

Incentive Concept Poland zasłynęła m.in. z wprowadzenia do swojej oferty usługi o nazwie 'Give Instead of Take – daj zamiast brać' będącej połączeniem typowych zajęć integracyjno-wypoczynkowych z charytatywną działalnością społeczną.

Kostrzewa PR