Ivan Hruska z Socialbakers.com na III edycji Digital Learning Congress!

Ivan Hruska z Socialbakers.com na III edycji Digital Learning Congress! DLC Congress

Upowszechnienie dostępu do internetu, rozwój technologii mobilnych i powstanie sieci społecznościowych wyznaczyły nowy kierunek w projektowaniu metod zdalnego nauczania.

Dotychczasowe rozwiązania e-learningowe wzbogacono o nowe narzędzia: interaktywne urządzenia przenośne, rozszerzoną rzeczywistość, grywalizację czy media społecznościowe. Tym samym ukształtowały się nowe pojęcia w dziedzinie zdalnego nauczania: social-, mobile- i gamification learning. O tym, jak skutecznie wykorzystać ich potencjał we współczesnych organizacjach dowiemy się już 24 października w Warszawie podczas trzeciej edycji Digital Learning Congress.

Digital Learning Congress to największe środkowoeuropejskie spotkanie branży technologicznej i zarządzania wiedzą w biznesie. W tym roku ponad 20 prelegentów z Polski i zagranicy zaprezentuje trendy oraz dobre praktyki w obszarze:

  • wdrożeń rozwiązań e-learningowych w biznesie,
  • budowania systemów grywalizacyjnych i social learningowych,
  • włączania multimediów w przekazywaniu i zarządzaniu wiedzą,
  • metod wprowadzania narzędzi mobilnych do szkoleń biznesowych.

Ivan Hruska, przedstawiciel serwisu Socialbakers.com, w wystąpieniu Social Media for Brands: How, What and When pokaże jak najlepiej rozwijać swoją firmę w dobie mediów społecznościowych. Założenie konta na Facebooku to tylko pierwszy i wcale nie najważniejszy krok w kierunku osiągnięcia biznesowego sukcesu. Podczas prelekcji zaprezentowane zostaną przykłady zarówno najlepszych, jak i tych zupełnie nietrafionych ruchów w social media. Dzień wcześniej, w warszawskiej siedzibie Digital Knowledge Village, Ivan poprowadzi również warsztaty: The social community manager’s job!

Wystąpienie poświęcone organizacji webinarów w branży medycznej, Webinars in the medical branch – training and brand building tool, poprowadzi Marta Eichstaedt. Prelekcja będzie miała charakter case study, podczas którego omówione zostaną najlepsze praktyki z doświadczenia laboratoriów Synevo oraz najczęstsze problemy z jakimi spotykają sie organizatorzy i uczestnicy webinarów.

Krzysztof Przybylski (Gamfi) zaprezentuje z kolei, jak budować systemy grywalizacyjne zachowując odpowiednie proporcje pomiędzy dostarczaniem rozrywki, a utrzymaniem motywacji pracownika (Gamification: fun not required… results guaranteed). Wirtualne światy czy rozbudowana fabuła gry z jednej strony zwiększają arakcyjność szkolenia, ale niekoniecznie przekładają się na jego wysoką efektywność. Uczestnicy prelekcji dowiedzą się, które elementy grywalizacji należą do kluczowych i jak skutecznie zaadopotwać je w procesy szkoleniowe na każdym szczeblu firmowej hierarchii.


Podczas najbliższej edycji DLC swoje prelekcje poprowadzą również Myles Runham (BBC Academy), Charles Sanders (TechSmith), Dominika Fiszer (Co-creatio, Roche), Bartłomiej Polakowski (PZU) czy Piotr Drac (WAY2). Ponadto na uczestników czeka testowanie urządzeń e-learningowych i grywalizacyjnych, a także możliwość wygrania atrakcyjnych nagród w specjalnie przygotowanej DLC Game.

Kongres w całości prowadzony jest w języku angielskim.

Bilety i rejestracja na transmisję online dostępne są na stronie http://dlcongress.pl/

Partnerami medialnymi wydarzenia są:
Interia.pl, Warsaw Business Journal, Golden Line, Grywalizacja24, Open Education Europe, Nowoczesna Firma, Puls HR, Komputer Świat, E-Gospodarka
Organizator: Fundacja Obserwatorium Zarządzania
Kontakt:
Urszula Rząd
+48 22 314 14 24
urszula.rzad@obserwatorium.pl

dlcongress.pl