Kultura wysokich wyników” w branży reklamowej

Kultura wysokich wyników” w branży reklamowej nf.pl

SAR współpracuje z Hewitt Associates przy Badaniu Najlepsi Pracodawcy 2008 “Kultura wysokich wyników” w branży reklamowej.

Stowarzyszenie Agencji Reklamowych (SAR) oraz Hewitt Associates, firma doradztwa strategicznego, współpracują przy kolejnej edycji Badania Najlepsi Pracodawcy w Polsce (BNP). W ramach współpracy SAR zaprasza swoich członków do wzięcia udziału w Badaniu.

Organizator BNP - Hewitt Associates - po zakończeniu badania udostępni SAR specjalny raport, który pozwoli zmierzyć poziom zaangażowania pracowników branży reklamowej oraz jakość praktyk zarządzania ludźmi w porównaniu do bieżącej sytuacji na rynku. Podczas ubiegłorocznej edycji BNP w gronie firm-laureatów, które uzyskały tytuł Najlepszego Pracodawcy znalazł się między innymi dom mediowy Starcom, firma będąca członkiem SAR.

O sukcesie w naszej branży przesądza talent. Działamy na bardzo konkurencyjnym rynku, więc doceniamy wszelkie rzetelne informacje, dzięki którym członkowie naszego stowarzyszenia mogą lepiej zarządzać uzdolnionymi pracownikami i skuteczniej ich motywować. Dzięki kompetencjom i doświadczeniu zespołu Hewitt Associates możemy lepiej poznać i zinterpretować zmieniające się realia rynku pracy. Dlatego też ponownie postanowiliśmy zaangażować się w Badanie Najlepsi Pracodawcy.”- powiedział Paweł Tyszkiewicz, Dyrektor Generalny Związku Agencji Reklamowych w Polsce i Pełnomocnik Zarządu SAR.

„Stowarzyszenia zainteresowane uczestnictwem swoich członków w Badaniu Najlepsi Pracodawcy mogą zyskać informację, jak ich branża konkuruje z innymi na wąskim rynku talentów oraz jak kształtuje się poziom zaangażowania pracowników.” – powiedziała Magdalena Warzybok, Menedżer projektu BNP w Polsce.

„Na obecnym, bardzo konkurencyjnym rynku pracy, kluczem do sukcesu jest poznanie przez każdą organizację swoich mocnych i słabych stron, nie tylko w odniesieniu do benchmarków dla Polski czy najlepszych pracodawców, ale także w stosunku do swojej branży.” - dodała Katarzyna Pałamarz, Menedżer Działu Rozwoju Zasobów Ludzkich.

Badanie Najlepsi Pracodawcy organizowane jest w Polsce od 2005 roku. Hasłem przewodnim BNP 2008 jest “Kultura wysokich wyników” (HPW, High Performance Workforce). Dzięki metodologii, która łączy punkt widzenia zarówno pracowników, działu HR, jak i najwyższej kadry zarządzającej Badanie daje pełen obraz organizacji. Pozwala również wskazać najlepszych pracodawców w opinii samych pracowników.

Udział w badaniu jest bezpłatny. Organizacje i stowarzyszenia branżowe zainteresowane udziałem w BNP 2008 mogą zgłaszać się poprzez stronę internetową www.najlepsipracodawcy.pl.

Badanie Najlepsi Pracodawcy 2008 organizowane jest przez Hewitt Associates przy współpracy Gazety Praca i Partnerów: Harvard Business Review, Serwisu HR, TVN CNBC Biznes, Businessman.pl oraz Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami.

Dodatkowe informacje dostępne są na stronie www.hewitt.com. oraz www.najlepsipracodawcy.pl.

Hewitt Associates/AON Hewitt