Louis Vuitton - jak stworzyć supermarkę

Louis Vuitton - jak stworzyć supermarkę nf.pl

Założyciel marki, Louis Vuitton, w młodości pracował przy produkcji toreb. Szybko zauważył, że staromodne pakunki zupełnie nie sprawdzają się w czasie podróży nowoczesnymi środkami komunikacji. Ciężkie i nieporęczne kufry co prawda wspaniale chroniły swoją zawartość przed zniszczeniem, ale na jazdę koleją (która w pierwszej połowie XIX wieku szybko zyskiwała nowych zwolenników) były zbyt niewygodne. Odpowiedzią Vuittona na nieporęczny bagaż stały się lekkie, zgrabne i nieprzemakalne torby z wikliny oraz skóry (później zastąpionej moleskinem), które od razu podbiły serca najpierw francuskich, a potem również międzynarodowych podróżników. W ten sposób Louis nie tylko zrewolucjonizował przemysł akcesoriów skórzanych, ale też, jak twierdzi dyrektor zarządzający LVMH, Yves Carcelle, przyczynił się do zmodernizowania stylu podróżowania.

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów