Louis Vuitton - jak stworzyć supermarkę

Louis Vuitton - jak stworzyć supermarkę nf.pl

Założyciel marki, Louis Vuitton, w młodości pracował przy produkcji
toreb. Szybko zauważył, że staromodne pakunki zupełnie nie
sprawdzają się w czasie podróży nowoczesnymi środkami
komunikacji. Ciężkie i nieporęczne kufry co prawda wspaniale
chroniły swoją zawartość przed zniszczeniem, ale na jazdę koleją
(która w pierwszej połowie XIX wieku szybko zyskiwała nowych
zwolenników) były zbyt niewygodne. Odpowiedzią Vuittona na
nieporęczny bagaż stały się lekkie, zgrabne i nieprzemakalne torby
z wikliny oraz skóry (później zastąpionej moleskinem), które od
razu podbiły serca najpierw francuskich, a potem również
międzynarodowych podróżników. W ten sposób Louis nie tylko
zrewolucjonizował przemysł akcesoriów skórzanych, ale też, jak
twierdzi dyrektor zarządzający LVMH, Yves Carcelle, przyczynił się do zmodernizowania stylu podróżowania.

PRESS-SERVICE Monitoring Mediów