Możesz wycisnąć więcej z ebiznesu! Revenue Trends 2012

Możesz wycisnąć więcej z ebiznesu! Revenue Trends 2012 nf.pl

W dniach 16-17 kwietnia 2012 r.  NoNoobs.pl zaprasza na pierwszą konferencję z cyklu Revenue Trends poświęconą skutecznym metodom zwiększania przychodów dzięki nowym technologiom. Będziemy się skupiać na reklamie, social media, mobile, ecommerce oraz na branży wydawniczej. W programie m. in. rozmowa Tomasza Józefackiego i Łukasza Wejcherta - byłych szefów największych polskich graczy internetowych oraz gościa specjalnego Tomasa Belli (CEO Piano Media).

 

Pierwszy dzień konferencji poświęciliśmy aktualnej sytuacji w branży online, modelom biznesowym, które w kontekście ogromnych zmian zachodzących na rynku, wymagają modyfikacji i wymuszają poszukiwanie nowych źródeł przychodu.  – mówi Agnieszka Świtkowska, co-founder NoNoobs.pl S.A.

Konferencję otworzy prezentacja Andrzeja Garapicha (prezes PBI) przedstawiająca sekrety badania Megapanel PBI/ Gemius za 2011- czyli ciekawe analizy trendów i zjawisk, które dostrzegają wyłącznie baczni obserwatorzy Megapanelu, a ewolucję modeli przychodowych w Internecie od 1995 r. do 2020 r. przeanalizuje dr Marek Jerzy Minakowski (publicysta, Tek24.pl, twórca serwisów internetowych Onet.pl). 

O warunkach inwestowania w Polsce, pozyskiwaniu funduszy na nowe projekty oraz nowatorskich modelach biznesowych, którymi pochwalić się mogą startupy będą rozmawiali Mariusz Jarzębowski (główny doradca ds. innowacji i przedsiębiorczości, demosEUROPA Centrum Strategii Europejskiej) oraz Krzysztof Kowalczyk (partner zarządzający, HardGamma Ventures). W jaki sposób dywersyfikują przychody najwięksi gracze na rynku? - to tematy wystąpień Krzysztofa Dobrzyńskiego (head of social ads and application department NK.pl) oraz Tomasza Nowaka (dyrektor operacyjny Zumi, Onet.pl ). Jak wielki jest potencjał leży w danych i w jaki sposób je monetyzować opowie Maciej Wicha (dyrektor ds. transakcji i usług w segmencie Internet, Agora).

W jaki sposób wydawcy mogą zarabiać na treściach w internecie? Czy czytelnicy chcą płacić za treści, które dotychczas były dostępne bez ograniczeń? Czy słowacki system do zarzadzania płatnymi treściami internetowymi przyjmie się w innych krajach?  To kluczowe pytania z wystąpienia Tomasa Belli (CEO Piano Media). 

Artur Banach (prezes zarządu, Netsprint.pl) oraz Łukasz Ciechanek (new business director, sieć ContentStream) zaprezentują narzędzia do content marketingu i  rekomendacji treści Outbrain i  ContentStream, które umożliwiają zaoferowanie wartości dodanej czytelnikom i zarazem zarabianie. 

 

Przychody reklamowe rosną, przychody z ecommerce również, jednak graczy rynkowych przybywa jeszcze szybciej. Pojawiają się nowe kanały przychodowe i modele biznesowe, błyskawicznie rosnący Groupon oraz setki jego klonów pokazują, że nawet w sprzedaży można być innowacyjnym. Warto się uczyć od graczy rynkowych, którzy mają już spory dorobek oraz od tych, którzy wdrażają z sukcesem nowe strategie. Dla każdej firmy przecież kluczowe są przychody i to właśnie ten temat jest motywem przewodnim Revenue Trends 2012 – Dariusz Sokołowski, co-founder NoNoobs.pl S.A. 

Drugi dzień konferencji rozpoczniemy prezentacją o  innowacyjnych modelach biznesowych i przychodowych oraz strategii dla technologicznych startupów, którą przedstawi Marek Borzestowski (partner GIZA Venture Capital).  Kolejne wystąpienie dotyczyć będzie wykorzystania możliwości otwartego API operatora jako nowej metodzie zarabiania na mobilnym ekosystemie - Jakub Weber (head of value added services marketing and content management unit, PTC) oraz Jakub Probola (kierownik działu innowacyjności, T-Mobile Polska).

W bloku tematycznym dotyczącym ecommerce, usług oraz płatnych treści zaprezentowane zostaną min. wyniki badań klientów sklepów internetowych – przeprowadzone przez Gemius – Krzysztof Łopuszyński, oraz bardziej i mniej znane modele generowania przychodu w ecommerce Tomasz Karwatka (prezes zarządu Divante). 

 

Na konferencji Revenue Trends nie zabraknie także wystąpień poświęconych reklamie i omówieniu wyzwań i zjawisk, które można zaobserwować na naszym rynku - Raport mniejszości czyli kto naprawdę rządzi na polskim rynku reklamy internetowej i top 5 polskich ściem w mediach interaktywnych (edition 2012 ad) przedstawią Michał Kreczmar (dyrektor ds. rozwoju produktu reklamowego Agora (Gazeta.pl)  i Przemysław Bartkowiak president & founder, Revenue Alley

 

 

Revenue Trends 2012 to spotkanie dedykowane przedsiębiorcom internetowym chcącym stale zwiększać zwrot z inwestycji we własny biznes. W trakcie 2 dniowej konferencji specjaliści i praktycy przedstawią różne strategie generowania przychodów, pokażą narzędzia wspierające zwiększenie zysków z rynku internetowego i mobilnego. Na konferencji Revenue Trends 2012 poznasz najnowsze trendy rynkowe, które mają szansę zdominować branżę internetową. „O kasie bez owijania w bawełnę”- tak konkretnie sprecyzowanego tematu konferencji  jeszcze nie było.

Więcej o Konferencji: http://www.revenuetrends.pl

Rejestracja na Konferencję: http://www.revenuetrends.pl/rejestracja-na-konferencje ;

Rada Programowa: http://www.revenuetrends.pl/rada-programowa

Prelegenci: www.revenuetrends.pl

 

 

Więcej informacji udziela:

Kontakt dla mediów

Kamil Kardas

NoNoobs.pl S.A.

kamil.kardas@nonoobs.pl 

+48 508 115 544

 

Organizator:

NoNoobs.pl S.A. (www.nonoobs.pl) 

NoNoobs.pl S.A. prowadzi działalność w zakresie organizacji konferencji i targów tematycznych związanych z nowymi technologiami. Spółka zamierza również uruchomić serwis informacyjno-społecznościowy skierowany do branży internetowej. Tematyka witryny obejmować będzie takie zagadnienia, jak internet, e-commerce, reklama internetowa, social media oraz finansowanie biznesów internetowych. Spółka zrealizowała z sukcesem konferencję i raport Game Industry Trends 2011, Generation Mobile 2012 a w najbliższym czasie planuje Revenue Trends.