Nowe tytuły na tablety w portfolio Atmediów

Nowe tytuły na tablety w portfolio Atmediów www.sxc.hu

Do oferty dołączają „Mannish” i „W Punkt” oraz „Mamy i Minimini+”.

Atmedia - biuro reklamy telewizji i nowych mediów - rozpoczynają współpracę z trzema tytułami wydawanymi na tablety – „Mannish”, „W Punkt” oraz „Mamy i MiniMini+”. Wszystkie trzy magazyny dostępne są bezpłatnie. Dołączają do oferty „tabletowej” Atmediów, w której obecne są już tytuły „MyMamy”, „Ego”, „iAM” oraz „Horeca”.

Mannish

Jest miesięcznikiem skierowanym do mężczyzn. Ma charakter lifestyle’owo-poradnikowy, porusza m.in. tematy motoryzacji, nowych technologii, sportu, zdrowia oraz relacji z kobietami. „Mannish” prowadzi stałe działy – m.in. reportaż, auto i moto, high-tech, sport, zdrowie, on i ona oraz szef kuchni. Tytuł dostępny jest na tablety z systemem iOS i Android. Właścicielem magazynu jest Wydawnictwo Alidea.

Podobne artykuły:

W Punkt

To pierwszy w Polsce magazyn opiniotwórczy, który był stworzony z myślą o urządzeniach mobilnych. Miesięcznik jest skierowany głównie do mieszkańców dużych miast w wieku 25-50 lat. Redakcja chce pozyskać odbiorców zainteresowanych polityką, sprawami społecznymi, zmianami cywilizacyjnymi, reportażem, literaturą i internetowym lifestylem.


Autorami „W Punkt” są m.in. Miłada Jędrysik, Sebastian Duda, Wojciech Załuska i Maciej Okraszewski. Według analiz czytelnictwa pierwszy numer w wersji na iPada – „W Punkt” przyciągnął dotąd najwięcej 25-34-latków (37 proc. czytelników). 23 proc. czytelników stanowiły osoby w wieku 35-54 lata, a 26 proc. – osoby powyżej 55 roku życia. Aż 86 proc. czytelników magazynu to mężczyźni. Magazyn dostępny jest na urządzeniach z systemem iOS, można pobrać je także na czytniki e-booków. Pismo wydaje Masa Prasy.

Mamy i MiniMini+

Magazyn adresuje ofertę zarówno do rodziców, jak i dzieci. W dziale dla dorosłych poruszane będą takie tematy jak zdrowie, psychologia, podróże i fotografia. W części dla dzieci przewidziane są interaktywne zabawy (kolorowanki, gry, puzzle, itp.) z udziałem bohaterów bajek emitowanych na antenie kanału MiniMini+. Magazyn dostępny będzie na tablety z systemem iOS oraz Android. Wydawcą jest Media Service Zawada. „Mamy i MiniMini+”, trzeci nowy tytuł w ofercie Atmediów, zadebiutuje na rynku w połowie listopada br.

Wszystkie nowe tytuły z potrfolio Atmediów oferuję w pełni interaktywną reklamę (kreacje mogą zawierać elementy hot spot, html 5, audio i wideo, etc.). Po poszerzeniu oferty „tabletowej”, Atmedia wyodrębniają teraz pakiet męski („Ego”, „Mannish”, „W punkt”) oraz parentingowy („MyMamy” i „Mamy i MiniMini+”). Dotarcie do kobiet zapewnia miesięcznik „iAM”.  
 
oprac. Olimpia Wolf
 

Podobne artykuły:

oprac. Olimpia Wolf