PKP Energetyka S.A. nagrodzona Godłem „Firma Przyjazna Klientowi”

PKP Energetyka S.A. nagrodzona Godłem „Firma Przyjazna Klientowi” nf.pl

PKP Energetyka S.A. dołączyła do prestiżowego grona Laureatów Godła ogólnopolskiego programu
certyfikującego "Firma Przyjazna Klientowi”. Otrzymanie Godła jest potwierdzeniem realizacji założeń strategii zarządzania sprzedażą oraz wysokiej jakość obsługi klientów.

W ramach procesu certyfikacji Spółka została poddana niezależnym audytom weryfikującym jakość obsługi klienta. W ramach audytu przeprowadzono badanie satysfakcji klientów w oparciu o takie cechy świadczonych usług jak rzetelność, dostępność, zaufanie, dopasowanie do potrzeb, atrakcyjność oferty. Dodatkowo przeprowadzono audyt rozwiązań stosowanych w firmie w obszarze zarządzania relacjami z klientem, sprawdzano także użyteczność strony WWW.


Tytuł Laureata w Programie „Firma Przyjazna Klientowi” ma dla nas tym większe znaczenie, że przyznany został dzięki opinii naszych klientów – powiedział Grzegorz Grabowski, członek zarządu, dyrektor handlowy PKP Energetyka. Otrzymanie Godła to gwarancja, że nasza Spółka wyróżnia się pod względem nowoczesnej i profesjonalnej obsługi. Tytuł jest dla nas motywacją do podejmowania dalszych starań w celu tworzenia profesjonalnych relacji z klientami – dodał Grzegorz Grabowski.

Firma Przyjazna Klientowi to jedyny kompleksowy projekt badawczo - rozwojowy w Polsce, diagnozujący obszary, w których relacje firmy z Klientami opierają się na wymianie wartości. Program istnieje na rynku polskim od 9 lat i adresowany jest do wszystkich firm i instytucji na terenie Polski, które w sposób odpowiedzialny myślą o rozwoju strategii oraz kompetencji pracowników w zakresie obsługi Klienta. Dotychczas audytom poddało się ponad 1000 firm i instytucji ze wszystkich sektorów i branż.

Firma Przyjazna Klientowi