Reklamy online dla gejów coraz bardziej popularne

Reklamy online dla gejów coraz bardziej popularne nf.pl

Serwis CoKupić.pl promuje w środowiskach homoseksualnych produkty przydatne na wakacjach. Na kreacjach reklamowych widnieje para gejów nad morzem, z kolei niżej propozycje produktów, które mogą przydać się na wakacjach. To pierwsza kampania Grupy Allegro w serwisach skierowanych do homoseksualistów – podał serwis Interaktywnie.com

Jak przyznaje w rozmowie z portalem Bartek Jaźwiński z MajesticMedia (sieci reklamowej skupiającej serwisy dla homoseksualistów) przyznaje, że długo starali się o tę kampanię. Przekaz marketingowy obejmuje dziesięć serwisów, w tym największe: innastrona.pl, fellow.pl, przeploty.pl czy lesploty.pl. Oprócz Grupy Allegro kampanię realizował też Gutek Film, promując nowy film zatytułowany „Samotny Mężczyzna”.

„Z analiz MajesticMedia wynika, że społeczność gejów i lesbijek liczy około dwóch milionów użytkowników, głównie wykształconych osób. Serwisy, mimo przeciętnej liczby użytkowników, notują bardzo dużo odsłon. Innastrona.pl, portal informacyjny dla homoseksualistów, notuje około 176 tysięcy unikalnych użytkowników miesięcznie, którzy generują prawie 10 milionów odsłon (dane firmy). Według megapanelu serwis odwiedza 99 tysięcy real users (Megapanel PBI/Gemius, marzec 2010). W sieci znajdują się również serwis randkowy dla kobiet i mężczyzn, portale plotkarskie i magazyn opiniotwórczy” – czytamy na interaktywnie.com

Interaktywnie.com