Rozwijanie systemu to część strategii firmy

Rozwijanie systemu to część strategii firmy nf.pl

Współczynnik funkcjonalność/cena jest głównym elementem, który firmy średniej wielkości analizują, decydując się na wdrożenie prawdziwego systemu ERP. Wybierając system dla firmy, warto podejść do wyboru analitycznie- zadać sobie pytania, jakie korzyści biznesowe chce osiągnąć i jaką funkcjonalność powinien mieć system, aby to umożliwić. Ważna jest hierarchizacja celów, które firma chce osiągnąć i wybór systemu, który funkcjonalnie spełni najważniejsze potrzeby. Warto zwrócić uwagę na podstawową funkcjonalność systemu. Warto wybrać system, który potrzebną funkcjonalność ma wbudowaną standardowo. Im większa ilość modyfikacji, tym trudniej będzie zarządzać systemem w przyszłości i dodawać nowe funkcjonalności. Będzie to też bardziej kosztowne. Warto wiedzieć, czy producent często wprowadza nowe wersje systemu i czy ich wdrożenie jest uciążliwe dla bieżącego funkcjonowania firmy. System musi być otwarty na współpracę z innymi aplikacjami, stosownie do standardów branżowych. Architektura systemu daje możliwość prostej integracji ze specjalistycznymi aplikacjami, które firma opracowała sama, lub, które dostarcza inny dostawca. Wdrożenie systemu ER jest procesem, który przy dzisiejszym poziomie konkurencji nigdy się nie kończy. Rozwijanie systemu powinno być częścią strategii firmy. Odpowiedz na pytanie, czy rozwój systemu powierzyć pracownikom czy konsultantom zewnętrznym powinna wynikać z analizy danego przedsiębiorstwa i celów, jakie są stawiane przed systemem. W najbliższej przyszłości klient będzie mógł wybierać poszczególne moduły czy funkcjonalności, które najbardziej mu odpowiadają u zupełnie różnych dostawców w dosyć łatwy sposób i zintegrować je w jeden spójny system, który stworzy rozwiązanie najbardziej odpowiadające jego potrzebom.

PRoto.pl