Seminarium – UŻYTECZNA STRONA

Seminarium – UŻYTECZNA STRONA nf.pl

26 września w hotelu Westin w Warszawie gościliśmy 300 dyrektorów, kierowników i menedżerów odpowiedzialnych za marketing internetowy polskich firm. Gościem specjalnym był Luke Wroblewski - światowej sławy ekspert w dziedzinie użyteczności i mobile marketingu. Podczas prezentacji pt. ”Mobile First” Luke pokazał najważniejsze powody, dlaczego projektowanie warto zaczynać od mobilu. „Zaczynając projekt od wersji mobilnej otwieramy się na nowe możliwości, które całościowo poprawią doświadczenia w korzystaniu ze strony lub aplikacji. Poza tym mobile rośnie w siłę, zmusza użytkownika do skupienia się” – wyjaśnił Luke.

Seminarium „Użyteczna Strona” zostało podzielone na 3 części.

Sesje poranną o SEO dla zaawansowanych poprowadził Damian Siemkowicz z Performance Media. Trendy usability przedstawili tak znani i cenieni eksperci jak: Tomasz Kopacz z Microsoft, Tomasz Karwatka z Ideacto i Anna Boguska-Torbicz z Fundacji Obserwatorium Zarządzania. Drugą część stanowiły studia przypadków systemu biznesowego qcadoo przedstawionego wraz z firmą Edisonda, portalu play.pl zaprezentowanego przez Agencję K2 oraz przepisownika Winiary wspólnie z agencją Adv.pl.

Pobierz prezentacje

Celem seminariów „Użyteczna Strona” jest wspieranie rozwoju e-biznesu oraz użyteczności stron internetowych. Są one finansowane ze środków projektu „Katalizator Innowacji” z PO IG 5 oś priorytetowa Dyfuzja Innowacji działanie 5.2 „Wspieranie Instytucji Otoczenia Biznesu świadczących usługi proinnowacyjne oraz ich sieci o znaczeniu ponadregionalnym”.

Kontakt dla mediów:
Lidia Wężowska - specjalista ds. marketingu i PR
tel. +48 /22/ 379 47 04, e-mail: lidia.wezowska@obserwatorium.pl