Spotkanie Managerów branży call center „Siła Telemarketingu” już po raz IV!

Spotkanie Managerów branży call center „Siła Telemarketingu” już po raz IV! nf.pl

Siła Telemarketingu realizowany jest przez portal wiedzy dla biznesu – Nowoczesna Firma we współpracy z Fundacją Obserwatorium Zarządzania. Projekt składa się z następujących działań: badanie, raport, konferencja, warsztaty.

Do współpracy merytorycznej przy IV edycji przystąpiły zarówno międzynarodowe, jak i polskie organizacje. Partnerami merytorycznymi są: Call Center Management Association z Wielkiej Brytanii oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego.

Konferencja Siła Telemarketingu 2008 to spotkanie ekspertów branży contact center. Jej uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z trendami na rynku contact center w Polsce i na świecie, prezentowanymi przez polskich i międzynarodowych ekspertów i praktyków firm wykorzystujących telemarketing w swoich codziennych działaniach.

Podczas konferencji zapraszamy m.in. na wystąpienie współautorki światowego raportu: „The Global Call Centre Report International Perspectives on Management and Employment” - Ursuli Holtgrewe, w którym podejmie próbę odpowiedzi na pytanie: Na ile globalny jest biznes call center i jakie daje to perspektywy biznesowi w Polsce?

Zostaną również zaprezentowane najświeższe wyniki badań polskich oraz światowych. Badania światowe dotyczące branży zaprezentuje Peter Veselka z firmy Genesys, badania polskie - Fundacja Obserwatorium Zarządzania.

W programie Konferencji znalazły się również studia przypadków, przygotowane przez ekspertów: Banku Gospodarki Żywnościowej SA, STU Ergo Hestia SA, the Co-operative Financial Services z Wielkiej Brytanii.

Bezpłatny Raport Siła Telemarketingu 2008

Raport będzie udostępniony bezpłatnie uczestnikom konferencji i warsztatów! Autorem badania jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania. Współorganizatorami badania są: Interaktywny Instytut Badań Rynkowych oraz Ipsos. Poznaj wyniki, wnioski i interpretacje oraz opinie ekspertów zaproszonych do Kapituły Projektu.

Partnerami IV edycji Projektu Siła Telemarketingu zostały cenione na rynku firmy: Altar, TiM Call Center, GN Netcom A/S, Alcatel-Lucent.

Adresatami projektu Siła Telemarketingu są decydenci średniego i wyższego szczebla działów Marketingu, Obsługi Klienta, Badań i Rozwoju oraz Sprzedaży, a także kadra zarządzająca szeroko rozumianych firm call / contact center.

Zapraszamy również reprezentantów dostawców usług i rozwiązań dedykowanych dla branży i specjalistów wykorzystujących telemarketing do celów biznesowych.

Zapraszamy do udziału w IV edycji Projektu Siła Telemarketingu.

Więcej informacji na stronie projektu:http://telemarketing.nf.pl/konferencja/