Statuetka CoolBrands dla Konica Minolta

Statuetka CoolBrands dla Konica Minolta nf.pl

Konica Minolta została uhonorowana tytułem CoolBrands. Oznacza to, że należy do ścisłego grona najbardziej pożądanych przez klientów marek w Polsce. Konica Minolta otrzymała statuetkę CoolBrands, przyznawaną najmodniejszym i najbardziej lubianym markom na polskim rynku. To tym większy sukces, że Konica Minolta jest wśród finalistów jedyną marką urządzeń do druku i kopiowania dokumentów. Najmodniejsze marki zostały wybrane w trzech etapach. Zwycięzców ostatecznie wyłonili internauci oraz Rada Marek, w skład której weszli artyści, kreatorzy marek oraz przedstawiciele mediów. Wręczenie nagród i prezentacja albumu CoolBrands, pokazującego pomysły dzięki którym zwycięskie marki zaistniały w świadomości konsumentów, odbyły się podczas uroczystej gali, która miała miejsce 27 czerwca 2007 roku w Warszawie. W imieniu Konica Minolta wyróżnienie odebrał Remigiusz Husarek, Manager ds. Strategii i Komunikacji Marketingowej Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o. "Zaufanie i sympatia klientów są dla nas najcenniejszą nagrodą" - mówi R. Husarek. "Cieszymy się z uznania okazanego naszej marce. Oferując zaawansowane rozwiązania nadal będziemy starali się poprawiać komfort pracy biurowej i czynić kolor w dokumentach bardziej dostępnym dla biznesu"- dodaje. Konkurs CoolBrands został zorganizowany na zlecenie międzynarodowej organizacji zSuperbrands Ltd., która za cel postawiła sobie promowanie i nagradzanie silnych marek na poszczególnych rynkach lokalnych. Superbrands Ltd. działa od ponad dekady i jest obecna w ponad 70 krajach świata. Więcej informacji na temat firmy i jej produktów znajduje się na stronie internetowej www.konicaminolta.pl Kontakt dla mediów: Monika Wacławek, Effective Public Relations, e-mail: mwaclawek@effectivepr.pl Magdalena Rudecka, Manager ds. PR i Koordynacji Marketingowej Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o. e-mail:m.rudecka@konicaminolta.pl

Konica Minolta Business Solutions Polska Sp.z o.o.