TETA Mobile HR - samoobsługa dla każdego

TETA Mobile HR - samoobsługa dla każdego nf.pl

Dokumentacja kadrowa najczęściej udostępniana jest przez firmy w intranetach w postaci aplikacji webowych. Wraz z rozwojem smartfonów trend ten przeniósł się na urządzenia mobilne.

Aplikacja TETA Mobile HR dostępna jest dla właścicieli smartfonów z systemem iOS oraz Android. Wspiera zarządzanie procesami samoobsługi pracowniczej i menadżerskiej bez względu na czas i miejsce. Najpopularniejsze procesy kadrowe zsynchronizowane zostały z systemem TETA HRM.



Aplikacja podzielona jest na dwa moduły funkcjonalne. Employment service to samoobsługa dla pracowników, z kolei management service umożliwia samoobsługę dla menadżerów. Panel pracowniczy zawiera informacje o przysługującym wymiarze urlopu, kalendarz uwzględniający absencje oraz pakiet danych pracownika. Część przeznaczona dla menadżerów pozwala natomiast monitorować wnioski urlopowe złożone przez pracowników. Zawiera także kartę informacyjną każdego pracownika, ułatwiającą komunikację między podwładnymi a menadżerem. Przełożony ma więc dostęp do niezbędnych danych pracownika m.in. obejmowanego stanowiska, daty i wymiaru zatrudnienia oraz jednostki firmy, w której pracuje. Może też kontaktować się telefoniczne lub mailowo z pracownikiem za pośrednictwem aplikacji.

Wszystkie operacje realizowane przy pomocy urządzenia mobilnego mają swoje bezpośrednie odzwierciedlenie w aplikacji webowej będącej dodatkiem do pakietów ERP TETA 2000 oraz TETA Constellation.

Wprowadzenie scenariuszy samoobsługi pracowniczej i menedżerskiej powinno stać się priorytetem dla firm chcących zoptymalizować koszty związane z realizacją procesów kadrowych. Aplikacja umożliwia przyspieszenie obiegu informacji, ogranicza wielokrotne wprowadzanie i przetwarzanie tych samych danych, a także eliminuje papierowy obieg dokumentów i związane z tym wydatki.

Aplikacja TETA Mobile HR stworzona została dla UNIT4 TETA przez developera aplikacji mobilnych JOJO Mobile Polska.

Agnieszka Jarząbek UNIT4 TETA (TETA S.A.)