Trzy tygodnie i mówisz!

Trzy tygodnie i mówisz! nf.pl

„Nie przegap wakacji! Trzy tygodnie i mówisz” – pod takim hasłem międzynarodowa sieć szkół języków obcych Berlitz promuje intensywne, wakacyjne kursy językowe.

Przez cały lipiec i sierpień w Centrach językowych Berlitz w największych miastach w Polsce odbywają się intensywne i super intensywne, trzytygodniowe kursy językowe, przygotowane specjalnie na wakacje. Już za 569 złotych można poprawić znajomość języka lub poznać podstawy nowego. Możemy uczyć się angielskiego, hiszpańskiego, włoskiego, rosyjskiego, francuskiego lub innych języków. Szybko i skutecznie w renomowanej szkole językowej, w przyjemnej wakacyjnej atmosferze.

Kampania reklamująca te kursy adresowana jest do osób dorosłych. Wszystkich tych, którzy w wakacje chcą zainwestować w siebie i poprawić znajomość języka obcego, albo zapoznać się z podstawami nowego, ponieważ np. niebawem będą awansować, szukają pracy lub wyjeżdżają zagranicę.

Kampania oparta jest głównie na internecie i prasie. Prowadzone są także działania z zakresu direct marketingu oraz Public Relations.

Berlitz współpracuje na stałe z agencją imedia PR. Media zostały zaplanowane i zakupione przez CR Media Consulting. Autorem kreacji jest Dariusz Borowski.

Dodatkowe informacje:
Rafał Wołyniak imedia PR tel.: 0 22 644 43 40 e-mail: r.wolyniak @imediapr.pl


Rafał Wołyniak