Wałęsa najsilniejszą polską marką na świecie wg Superbrands

Wałęsa najsilniejszą polską marką na świecie wg Superbrands nf.pl

Podczas finałowej gali Superbrands i Business Superbrands 2008 Lech Wałęsa został uhonorowany nagrodą najsilniejszej polskiej marki na świecie. Symbolami sukcesu marki zostali przedstawiciele marek konsumenckich i biznesowych.

W kategorii Superbrands uhonorowano: Apart, Atlas, Avon, Bols, Bosch, Centrum Wina, Dr Irena Eris, Dulux, Durex, Ecco, Elle, Gadu-Gadu, Grycan, Heineken, Hexeline, Jaguar, J.W. Construction, Land Rover, Lavazza, Lay�s, Lindt, L"Oreal Paris, MaxMara, McDonald"s, Mercedes-Benz, Metaxa, Moët & Chandon, Motorola, Multikino, Neostrada, Nike, Nivea, Onet.pl, Orange, Orlen, Panorama Firm, Perrier, Plus, Polityka, Radio PiN, Radio Zet, Rolex, Scan Holiday, Scholl, Siemens, Simple, Simplus, Tui, TVN, TVN Style, TVP, Tyskie, Viva, W. Kruk, Żubrówka, Żywiec.

W kategorii Business Superbrands nagrodzono: 3M, Accenture, Amplico AIG Life, Ciech, Cityboard Media, Hotel SPA Dr Irena Eris, House of Skills, Kredyt Bank, Korn/Ferry International, Lotos, Netia, PGNiG, Pioneer Pekao TFI, Polpharma, Raiffeisen Bank, Restauracja Belvedere, Rwe Stoen, Tele-Fonika Kable, TUiR Warta, TVN24, Viessmann, Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego.



Źródło:Mediarun.pl


PRESS-SERVICE Monitoring Mediów