Wiosenny rabat od dewelopera

Wiosenny rabat od dewelopera Pixabay.com

Czy deweloperzy przygotowują wiosenne promocje? Czym będą zachęcać do zakupu mieszkań? W których inwestycjach znajdziemy bonusy? Sondę na ten temat przeprowadził portal nieruchomości Dompress.pl.

Mirosław Kujawski, członek zarządu LC Corp:

„LC Corp realizuje aktualnie 20 inwestycji mieszkaniowych w pięciu miastach Polski – Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Gdańsku i Łodzi. Akcje promocyjne organizowane są cyklicznie, obejmują wybraną grupę mieszkań i zazwyczaj oferują niższą stawkę za metr kwadratowy lub elastyczny harmonogram wpłat.

Warto zaznaczyć, że nasza strategia zakłada budowę lokali mieszkalnych w segmencie popularnym, w jak najlepszej relacji jakości do ceny. Każdy projekt jest dokładnie analizowany, m.in. pod kątem dopasowania oferty do potrzeb konkretnej lokalizacji. Duży nacisk kładziemy także na funkcjonalność i atrakcyjne układy mieszkań. Konsekwencja w realizacji tych założeń sprawia, że nie mamy trudności, żeby przekonać klientów do naszej oferty”.

Wioletta Kleniewska, dyrektor marketingu i sprzedaży w Polnord:

„W projekcie 2 Potoki w Gdańsku obowiązuje specjalna wiosenna promocja cenowa, w ramach której mieszkania można nabyć w cenie 3990 zł za metr kwadratowy, a część z lokali w tej kwocie jest już wykończona pod klucz. Wszystkie mieszkania można kupić z dofinansowaniem w programie MdM, bez konieczności wnoszenia wkładu własnego, który w całości pokrywa rządowa dopłata. Promocyjne ceny proponujemy również w gotowym projekcie Brama Sopocka. Specjalną ofertę szykujemy na trójmiejskie i warszawskie targi nieruchomości. Obniżymy ceny mieszkań, zaproponujemy rabaty na wykończenie pod klucz oraz specjalną ofertę kredytową wraz z naszym partnerem – Domem Kredytowym Notus”.

Zuzanna Kordzi, dyrektor ds. handlowych w ECO-Classic:

„Staramy się, żeby nasza oferta zawsze była atrakcyjna dla klientów, prowadzimy cykliczne akcje promocyjne dostosowane do aktualnej sytuacji w inwestycjach, np. na ostatnie mieszkania w budynku. Poza promocjami cenowymi zachęcamy klientów do wyboru mieszkań w naszych inwestycjach oferując dodatkowe usługi. W przypadku warszawskiego projektu Hubertus są to np. usługi Concierge. Zauważyliśmy również rosnące zainteresowanie ofertą wykończenia mieszkań pod klucz, dlatego w gdańskiej inwestycji Wolne Miasto proponujemy nabywcom wykończenie mieszkań w przystępnych cenach. Zawsze jesteśmy też otwarci na indywidualne negocjacje, szczególnie w przypadku kiedy kupujący decydują się na kolejne mieszkania, czy trafiają do nas z polecenia naszych klientów”.

Janusz Miller, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Home Invest:

„Proponujemy klientom promocje cenowe i na pewno przygotujemy też specjalną ofertę na wiosnę. W zależności od inwestycji będziemy oferować rabaty na mieszkania lub miejsca postojowe. Na upusty mogą liczyć klienci kupujący mieszkania w inwestycji Krasińskiego 58 na Żoliborzu i Na Sokratesa na Bielanach w Warszawie. W przypadku naszej nowej inwestycji Monte Verdi, realizowanej w warszawskiej dzielnicy Włochy, największym magnesem jest oferta mieszkań objętych programem MdM”.

Małgorzata Ostrowska, członek zarządu oraz dyrektor pionu marketingu i sprzedaży w J.W. Construction Holding S.A.:

„W każdej realizowanej przez nas inwestycji proponujemy klientom bardzo atrakcyjne promocje. Osobom, które zdecydują się na zakup mieszkania w osiedlu Zielona Dolina w Warszawie oferujemy mieszkanie jednopokojowe w cenie od 160 tys. zł, natomiast chcącym zamieszkać w osiedlu Bliska Wola możemy zaproponować apartament z wykończeniem w kwocie od 239 tys. zł. Warto również wspomnieć o osiedlu Villa Campina zlokalizowanym w pobliżu Kampinoskiego Parku Krajobrazowego, które zostało objęte programem Mieszkanie dla młodych. Dzięki rządowemu dofinansowaniu można w nim nabyć dom w cenie od 399 tys. zł”.

Podobne artykuły:

Mirosław Bednarek, prezes zarządu Matexi Polska:

„Jeśli chodzi o propozycje wiosenne, koncentrujemy się przede wszystkim na rozszerzaniu oferty o nowe, warszawskie projekty. Do sprzedaży trafiły właśnie mieszkania w inwestycji Apartamenty Marymont przy ulicy Lektykarskiej, a niebawem wprowadzimy do oferty również inwestycję Człuchowska Bemowo”.

Grzegorz Marchel, dyrektor ds. marketingu w Lokum Deweloper:

„Osiedla znajdujące się w ofercie Lokum Deweloper są w wyjątkowy sposób zaprojektowane i dzięki temu bardzo atrakcyjne dla klientów. Świetna lokalizacja w centrum lub jego pobliżu, wysoki standard wykonania oraz funkcjonalne i nowoczesne układy mieszkań stanowią o wysokiej wartości rynkowej tych inwestycji. Klienci kupujący mieszkania w naszych projektach mogą skorzystać z programów: aranżacji wnętrz Lokum pod Klucz, rekomendacji „Poszukiwani sympatyczni Sąsiedzi, czy pakietu zniżek u partnerskich firm i instytucji w programie Lokum+”.

Podobne artykuły:

Katarzyna Pietrzak, dyrektor sprzedaży i marketingu w Victoria Dom S.A.:

„Wiosenna promocja, jaką przygotowaliśmy dla naszych klientów obejmuje specjalne ceny na mieszkania w warszawskiej inwestycji Viva Garden 2 położonej przy ulicy Białołęckiej. W budynku trzecim, który jako jedyny posiada naziemny parking wszystkie mieszkania, te mniejsze i większe, oferujemy w cenie od 5390 zł/mkw. Kompleks, którego budowa zakończy się jeszcze w tym roku, składa się z pięciu kameralnych budynków z placem zabaw. Do każdego mieszkania na parterze przynależy ogródek”.

Teresa Witkowska, dyrektor sprzedaży w RED Real Estate Development:

„W poznańskim osiedlu Red Park przygotowaliśmy ofertę specjalną, obejmującą wykończenie mieszkania w cenie. W warszawskim osiedlu Alpha Park klienci mogą liczyć na atrakcyjne ceny mieszkań, które rozpoczynają się od 6417 zł/mkw., a także wygodny system płatności 10/90, a w przypadku największych lokali na komórkę lokatorską w cenie mieszkania. We wrocławskim osiedlu Nowa Papiernia Ultra Nova pracujemy nad nową ofertą. Przewidujemy płatność w systemie 10/90, bezpłatną pomoc architekta wnętrz, różne pakiety wykończenia, w tym m.in.: ręcznie robioną cegłę, płyty 3D na ściany, nowoczesne tapety i pluszowe panele ścienne. Pakiety będą gwarantowane w cenie mieszkania”.

Podobne artykuły:

Aneta Zdulska, dyrektor ds. sprzedaży w WAN S.A.:

„Planujemy bardzo ciekawe wiosenne promocje, wśród których są także obniżki cen nawet o kilkadziesiąt tysięcy złotych w krakowskiej inwestycji Apartamenty Wielicka”.

Jarosław Jankowski, prezes zarządu Waryński S.A. Grupa Holdingowa:

„Wzrastająca konkurencja na rynku nieruchomości, wymaga od deweloperów stosowania odpowiednich zachęt dla klientów. W biurach sprzedaży naszych inwestycji organizowane są m.in. Dni Otwarte, podczas których klienci mają możliwość uzyskania wyjątkowo atrakcyjnych warunków zakupu mieszkań. Dostępność i zakres tego rodzaju zachęt uzależniona jest od fazy sprzedaży inwestycji i rozpatrywana w trakcie indywidualnych negocjacji z poszczególnymi klientami”.

Prestige Public Relations Kamil Niedźwiedzki