Wyniki konkursu dla uczestników badania

Wyniki konkursu dla uczestników badania nf.pl

Szanowni uczestnicy badania Siła Telemarketingu 2009,

z przyjemnością pragnę poinformować, iż projekt badawczo-edukacyjny Siła Telemarketingu 2009 został zakończony. W sumie w badaniach prowadzonych w ramach projektu wzięło udział 962 respondentów. Na podstawie zebranych danych przygotowany został Raport Siła Telemarketingu 2009, wzbogacony o komentarze praktyków i ekspertów, zaproszonych do współpracy w ramach Kapituły Projektu.

Wyniki konkursu:
Spośród uczestników badania na społeczeństwie rozlosowaliśmy cenne nagrody książkowe:

książka pt.: "Kreowanie marek z pasją"
- nagrodę otrzymuje Pani Małgorzata Ślusarczyk,

książka pt.: "Prawo marketingu bezpośredniego"
-nagrodę otrzymuje Pan Tomasz Wachowiak,

Bezpłatny raport Siła Telemarketingu 2009:
Przypominamy, iż wszyscy uczestnicy badania mają możliwość bezpłatnego pobrania raportu Siła Telemarketingu 2009 w wersji elektronicznej. Raport znajduje się na stronie internetowej projektu: www.silatelemarketingu.nf.pl

Piąta edycja projektu zrealizowana została przez Nowoczesną Firmę - portal wiedzy dla biznesu przy współpracy z Fundacją Obserwatorium Zarządzania i portalem Gazeta.pl - partnerami badania. Do współpracy merytorycznej przystąpiły zarówno międzynarodowe, jak i polskie organizacje. Partnerami merytorycznymi były: Europejska Federacja Marketingu Bezpośredniego FEDMA, Stowarzyszenie Managerów Call Center, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego i Program Certyfikujący Firma Przyjazna Klientowi. Partnerami projektu zostały cenione na rynku firmy: Altar i Randstad, sponsorem była firma Thulium, natomiast partnerem medialnym projektu został Outsourcing Magazine.

Dziękujemy i już teraz zapraszamy do współpracy przy VI edycji Siły Telemarketingu!

Pozdrawiam serdecznie,
Paweł Wysokiński
Menedżer Projektów
pawel.wysokinski@nf.pl
tel. +48 /22/ 314 14 87