Zacznij sprzedawać albo odejdź…

Zacznij sprzedawać albo odejdź… nf.pl

Niedawno na polskim rynku ukazało się tłumaczenie amerykańskiego bestsellera przeznaczonego dla wszystkich, którym na sercu leży rozwój sprzedaży w firmie. Ron Karr, który przez przeszło 20 lat zdobywał doświadczenie w obszarze negocjacji, handlu i obsługi klienta, postanowił podzielić się radami, jak osiągnąć sukces. Wielu spośród najlepszych sprzedawców uczy się zasad metodą prób i błędów, które zostały przedstawione w książce „Zacznij sprzedawać albo odejdź…7 cech sprzedawcy doskonałego”. Po co zdobywać wiedzę metodą prób i błędów, kiedy można opanować najważniejsze reguły i już od dzisiaj zacząć sprzedawać więcej, szybciej i z większym zyskiem? Każdy handlowiec lub kierownik zespołu handlowców, staje przed trudnym wyborem – zacznij sprzedawać, albo odejdź. W książce Ron Karr przedstawia proces, opierający się na założeniu, że wielcy sprzedawcy kierują swoimi relacjami z klientami w ten sam sposób, w który wielcy przywódcy sprzedają idee. Opierając się na dekadach badań w różnych firmach, autor ujawnia co robią prawdziwi przywódcy i pokazuje, co może zrobić każdy, aby wprowadzić w życie te same ważne zasady. Książka zawiera szczegółowe studium siedmiu cech wszystkich liderów. Jest napisana przystępnym językiem – stanowi formę rozmowy z doświadczonym doradcą biznesowym. Ponadto wysoka jakość edytorska sprawia, że stanowi świetne narzędzie doskonalące umiejętności sprzedażowe.


Recenzje i opinie:

„Karr perfekcyjnie ujmuje to, co stresuje dzisiejszych profesjonalnych sprzedawców – inni profesjonalni sprzedawcy. Autor nie tylko pokazuje drogę do osiągnięcia doskonałości w sprzedaży, ale również stan umysłu na to pozwalający. Uczono mnie wielu taktyk zwiększania obrotów sprzedaży. Jednak siedmioczęściowe streszczenie Karra było imponujące.” –

Patrick H. McEvoy,
prezes i dyrektor generalny
Multi-financial Securities Corp.


„Zacznij sprzedawać, albo odejdź Karra, obrazuje to, w co wierzymy; poznanie klientów jest najważniejszym czynnikiem wspierającym sprzedaż. Interesy zaczynają się od transakcji. Aby mieć zyski ze sprzedaży, musisz zrozumieć klienta i na tej podstawie stworzyć dopasowaną propozycję. Ta książka pokaże, jak to zrobić.”
Larry Kellner, dyrektor generalny Continental Airlines Wydawnictwo Explanator,
ul. Podchorążych 33, 61-143 Poznań, tel. (61) 8550112, fax (61) 8550078, biuro@explanator.pl