Zadowoleni klienci - co zrobić by osiągnąć sukces?

Zadowoleni klienci - co zrobić by osiągnąć sukces? nf.pl

Podstawą aktualnych działań telemarketingowych, gdy coraz trudniej jest zdobyć i utrzymać klienta, jest dbałość o odpowiednią jakość obsługi. Utrzymanie dobrych relacji oraz profesjonalna i kompleksowa obsługa to pewna droga do sukcesu na rynku.

Jeżeli nie obca jest Państwu telefoniczna obsługa klienta. Jeżeli zależy Państwu na wysokiej efektywności i jakości działań telemarketingowych, a w rezultacie znacznie lepszych wynikach w sprzedaży przez telefon - zapraszamy do udziału najbardziej prestiżowym wydarzeniu dla branży Call i Contact Center w Polsce - V edycji konferencji Siła Telemarketingu.

Projekt Siła Telemarketingu obejmuje badanie, raport, konferencję i warsztaty. Realizowany jest przez Nowoczesną Firmę - portal wiedzy dla biznesu przy współpracy z Fundacją Obserwatorium Zarządzania i portalem Gazeta.pl - partnerami badania.

 

Konferencja - 28 września 2009

Konferencja Siła Telemarketingu 2009 to spotkanie ekspertów branży contact i call center. Jej uczestnicy będą mieli okazję zapoznać się z trendami na rynku telemarketingowym w Polsce i na świecie, prezentowanymi przez polskich i międzynarodowych ekspertów i praktyków firm wykorzystujących telemarketing w swoich codziennych działaniach. Wystąpienie inauguracyjne wygłosi dyrektor generalny FEDMA, autor wielu międzynarodowych publikacji z dziedziny marketingu i reklamy - Pan Alastair Tempest z Belgii.

Konferencja Siła telemarketingu jest wyjątkową okazją do:

  • poznania najbardziej aktualnych wyników badań telemarketingu,
  • zdobycia wiedzy o najnowszych trendach na rynku w Polsce i na świecie,
  • poznania sprawdzonych rozwiązań prezentowanych w formie case study,
  • poznania narzędzi skutecznego zarządzania pracownikami,
  • wymiany doświadczeń z praktykami i ekspertami branży.

 

Do współpracy merytorycznej przy V edycji przystąpiły zarówno międzynarodowe, jak i polskie organizacje. Partnerami merytorycznymi są: Europejska Federacja Marketingu Bezpośredniego FEDMA, Stowarzyszenie Managerów Call Center, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego i Program Certyfikujący Firma Przyjazna Klientowi.

Podczas Konferencji odbędzie się Gala Programu Certyfikacyjnego Firma Przyjazna Klientowi - uroczyste wręczenie certyfikatów Laureatom Programu.

 

Warsztaty - 29 września 2009

Konferencji towarzyszą również całodniowe warsztaty m.in. w w obszarze wskaźników w CC i obsługi klienta, które odbędą się 29 września br w Knowledge Village, Warszawa - Wilanów.

Badanie i bezpłatny raport Siła Telemarketingu 2009

Badanie realizowane jest już po raz piąty w ramach projektu Siła telemarketingu. Prowadzone jest w formie ankiety elektronicznej metodą CAWI. Obejmuje ono przedsiębiorstwa wykorzystujące w swoich działaniach telefoniczny kontakt z klientem. Ankieta skierowana jest zarówno do kadry kierowniczej, jak i pracowników działów Contact i Call Center. Równolegle prowadzone jest badanie klientów korzystających z usług telemarketingowych, uwzględniające ich opinie na temat działań telemarketingowych.

Zapraszamy do udziału w badaniu:

 

Partnerami V edycji Projektu Siła Telemarketingu zostały cenione na rynku firmy: Altar i Randstad.

Adresatami projektu Siła Telemarketingu są decydenci średniego i wyższego szczebla działów Marketingu, Obsługi Klienta, Badań i Rozwoju oraz Sprzedaży, a także kadra zarządzająca szeroko rozumianych firm call / contact center. Zapraszamy również reprezentantów dostawców usług i rozwiązań dedykowanych dla branży i specjalistów wykorzystujących telemarketing do celów biznesowych.

Zapraszamy do udziału w V edycji Projektu Siła Telemarketingu.

Więcej informacji na stronie projektu: www.silatelemarketingu.nf.pl