Jak otworzyć sklep internetowy?

Jak otworzyć sklep internetowy? Photo credit: ~Aphrodite / Foter / CC BY-NC-ND

Stworzenie rozbudowanego sklepu od podstaw zawsze będzie bardzo kosztowne, czasochłonne i często trudno jest wyeliminować wszystkie ukryte błędy. Jednak założenie zaawansowanego sklepu nie musi być drogie.

Warto skorzystać z modelu SaaS, czyli dostępu do oprogramowania w zamian za abonament. Pozwoli to uzyskać oszczędności już na samym początku.

Stworzenie rozbudowanego sklepu od podstaw zawsze będzie bardzo kosztowne, czasochłonne i często trudno jest wyeliminować wszystkie ukryte błędy. Jednak założenie zaawansowanego sklepu nie musi być drogie. Warto skorzystać z modelu SaaS, czyli dostępu do oprogramowania w zamian za abonament. Pozwoli to uzyskać oszczędności już na samym początku. Kupowanie oprogramowania sklepu w wersji tzw. „pudełkowej” ma swoje wady i zalety, ale zawsze skazuje właściciela sklepu do samodzielnego finansowania rozbudowy aplikacji. Jeśli taką rozbudowę wykona firma oferująca oprogramowanie dla wielu Klientów, to koszt rozłoży się na wszystkich abonentów. Dla pojedynczego odbiorcy będzie niezauważanym wydatkiem. Niewielka kwota abonamentu to także zapewnienie dalszego rozwoju oprogramowania, szybkiego reagowania na tendencje w sprzedaży przez internet i stały dostęp do usług dodatkowych.

Podobne artykuły:

Oprogramowanie

Oprogramowanie sklepu internetowego Selly w odróżnieniu od wielu systemów tworzonych na bazie darmowego oprogramowania osCommerce, to autorskie nowoczesne rozwiązanie firmy, która stworzyła taki sklep jak max24.pl z ponad 1 mln produktów. Oprogramowanie Selly to mocno zoptymalizowane pod kątem wydajności i użyteczności narzędzie dla każdego, kto zamierza profesjonalnie podejść do stworzenia sklepu internetowego, a jednocześnie nie chce na początku ponosić zbyt dużych kosztów.

Najtańszy plan abonamentowy za 99zł netto miesięcznie przeznaczony jest dla sklepów rozpoczynających działalność i w zupełności wystarcza dla odwiedzalności rzędu 10 000 unikalnych użytkowników miesięcznie. To całkiem sporo, bo daje to ponad 300 użytkowników dziennie. Statystycznie 10 000 wizyt kończy się setką zamówień, więc miesięczny koszt sklepu w przeliczeniu na jedno zamówienie to 1zł . Taki abonament powinien wystarczyć na pierwszych kilka miesięcy, gdzie największe środki muszą zostać przeznaczone na reklamę.

Budżet

Skoro założenie sklepu jest tak małym kosztem, to warto więc przeznaczyć większy budżet na projekt graficzny. W platformie można skorzystać ze standardowej szaty graficznej, która jest świeża i lekka, ale warto zastanowić się nad jednym z pakietów graficznych. Za niespełna 1500zł można mieć własną szatę graficzną, ale można także dostarczyć własny projekt, przez co koszt obniża się do 699zł.

Poza standardową funkcjonalnością sklepu warto zwrócić uwagę na takie elementy:
  • Moduł do budowy zaawansowanych opisów produktów
  • Własne aukcje na stronie sklepu oraz własny program partnerski
  • Ponad 30 integracji z porównywarkami cen, pasażami i systemami płatności elektronicznych
  • Kilka szablonów z widokami list produktów
  • Generator aukcji Allegro, eBay i Świstak
Ogromna ilość funkcjonalności, jaką oferuje sklep nie przytłacza użytkownika.
  • Administratorowi sklepu dostarcza wiele potrzebnych narzędzi do sprawnego zarządzania dużym sklepem, np. możliwość masowych zmian w produktach, narzędzia importów produktów od zewnętrznych dystrybutorów, obsługę formularzy,
  • Klientom sklepu pomaga łatwo odnaleźć interesujący produkt i wygodnie dokonać zakupu. Standardowa szata graficzna jest lekka i czytelna.
Dla firm, które posiadają już sklep internetowy producent oferuje migrację na ich system. Wystarczy w tym celu wysłać dostępny na stronie formularz: http://www.selly.pl/zmien-sklep.html

Zewnętrzni dystrybutorzy

Warto także skorzystać z oferty importu produktów od zewnętrznych dystrybutorów. Ręczne wpisywanie produktów można zastąpić automatycznym importem i aktualizacjami produktów od wybranych dostawców. Oferowana jest integracja z dostawcami z branż takich jak: Sprzęt komputerowy, Motoryzacja, Artykuły dziecięce, Militaria, Sprzęt fotograficzny, Multimedia, Sport, Telekomunikacja, Książki, Perfumy, Zegarki.
Szczegóły na stronie: http://www.selly.pl/integracje-xml.html

W celu zapoznania się ze wszystkimi możliwościami oprogramowania warto zobaczyć sklep demo oraz panel administracyjny: http://demo.selly.pl/adm/

Szczegółowa oferta znajduje się na stronie http://www.selly.pl.

Zapraszam do kontaktu, zadawania pytań. Pomożemy sprawnie rozpocząć ebiznes.

Podobne artykuły:


Mariusz Połowczuk emotive Polska