Jak wybrać dobry hosting dla sklepu internetowego

Jak wybrać dobry hosting dla sklepu internetowego netdc.pl

Przełom roku, to "gorący" okres dla sprzedawców. Nie inaczej jest w przypadku polskiego rynku e-commerce, który notuje dynamiczny rozwój, przyciągając coraz większą liczbę klientów.

 Sprawdziliśmy, jakie są preferencje zakupowe naszych rodaków w sieci oraz podpowiadamy najkorzystniejsze rozwiązania dotyczące wyboru hostingu dla sklepu internetowego.

Świąteczne szaleństwo zakupów w e-sklepach

Wirtualna sprzedaż znalazła się pod lupą Polskiej Izby Gospodarki Elektronicznej. W analizie "Kupuję w internecie 2014" wykorzystano dane z badania gemiusAudience m.in. po to, aby ocenić poziom wzrostu w sklepach internetowych. Porównano grudzień do października 2013 r.

Wyniki:

netdc.pl netdc.pl

Polacy uwielbiają kupować prezenty w e-sklepach wszelkiego rodzaju kosmetyki, ale i w przypadku innych kategorii wzrost sprzedaży prezentuje się bardzo okazale.

Na co dzień także rośnie popularność sklepów internetowych

Liczby nie kłamią. Według raportu " Społeczeństwo informacyjne w Polsce 2014", sporządzonego przez Główny Urząd Statystyczny wynika, że w 2014 roku przez internet robiło zakupy już ponad 34 proc. Polaków. Ankietowano osoby w wieku 16-72 lat. W porównaniu do ubiegłego roku jest to wzrost o 2,6 proc. Jeszcze większą dynamikę wzrostu odnotowano u osób w wieku 12-15 lat. Wskaźnik urósł o 18,8 procent.

Oto, co najczęściej Polacy kupowali w ostatnich miesiącach:

netdc.pl netdc.pl

Statystyki z publikacji GUS - "Społeczeństwo informacyjne w Polsce 2014"

Szukasz pomysłu na własną działalność gospodarczą? Weź pod uwagę prowadzenie sklepu internetowego. Potencjał jest ogromny, aczkolwiek należy już teraz budować silną pozycję na rynku, zanim zostanie on przesycony.

Warto ponownie wspomnieć o raporcie "Kupuję w internecie 2014". Jeszcze w 2013 na pierwszym miejscu popularności poszczególnych kategorii e-commerce w naszym kraju posiadały portale aukcyjne. Obecnie liderem są właśnie e-sklepy. Co ciekawe, zakupy grupowe odnotowały spory spadek - z 17 proc. do 11 procent. 

3 najbardziej popularne kategorie e-commerce w Polsce. Dane (za maj 2014) pochodzą z raportu "Kupuję w internecie 2014" Polskiej Izby Gospodarki Elektronicznej:

  • 59 %: e-sklepy,
  • 58 %: aukcje,
  • 34 %: porównywarki cen.

Wspomnijmy, że najmniejszą popularnością cieszą się opinie o sklepach czy produktach - jedynie 6 procent.

Pomagamy w wyborze hostingu dla sklepu internetowego

Pomysł na biznes już mamy. Teraz należy zadbać o odpowiednie zaplecze, czyli hosting. Do wyboru usługodawcy należy podejść z wyjątkową starannością. E-sklep nie może zniknąć z sieci w godzinach szczytu, ponieważ klienci w międzyczasie trafią do konkurencji. Kolejnym istotnym czynnikiem jest prędkością ładowania strony. Im szybciej, tym lepiej. Większość internautów opuszcza witrynę, jeżeli ta zbyt wolno odsłania swoje oblicze.

Wydajność i stabilność to priorytety. Dla początkujących przedsiębiorców istotną rolę odgrywa również cena. Na szczęście hosting’odawcy potrafią pogodzić wysoką jakość i przystępną cenę. Wzorcową i rekomendowaną przez nas ofertą może pochwalić się firma NetDC.pl oferująca:

Skupiając się na rozwiązaniu najbardziej wydajnym, gwarantującym najszybszy czas wczytywania witryn sugerujemy wybór usług VPS. Za kwotę 99,90 zł miesięcznie (DirecAdmin I) lub 179,90 zł miesięcznie (DirectAdmin II), można osadzić sklep internetowy na szybkim oraz wydajnym serwerze. Nie trzeba się martwić o kwestie techniczne - NetDC.pl zapewnia  pełną obsługą administracyjną i przygotowanie usługi, a samo zarządzanie sprowadza się do intuicyjnego panelu, gdzie samodzielnie możemy m.in. tworzyć konta pocztowe, czy dodawać kolejne witryny. A na tym nie koniec. Zobacz, czym jeszcze kusi innowacyjna oferta VPS od NetDC.pl:

  • wsparcie techniczne przez cały rok o każdej porze dnia i nocy.
  • Potężne parametry serwera - dyski o pojemności 50 lub 100 gigabajtów, łącze bez limitu transferu oraz gwarantowana pamięć RAM 4 lub 6 gigabajtów.
  • Elastyczność oraz skalowalność. W dowolnym momencie możesz zmienić specyfikację usługi, co jest szczególnie przydatne w okresie zwiększonej sprzedaży albo podczas prowadzenia akcji promocyjnej, gdy znacząco wzrasta ruch na stronie.
  • Nie kupujesz kota w worka - masz do dyspozycji 14 dni testów za 9,90 zł.