Przedsiębiorco, zwiększ swój zysk o 78% w 3 miesiące

Przedsiębiorco, zwiększ swój zysk o 78% w 3 miesiące siriuspro.pl

Czy wiesz, że 3/4 firm w Polsce nie wie jak zarabiać w internecie? W tym artykule dowiesz się jak zmniejszyć koszty prowadzenia firmy, a jednocześnie zwiększyć swoje zyski o więcej niż 78% w ciągu 3 miesięcy. Poznaj skuteczne metody rozwoju firmy.

Zapewne wielokrotnie spotkałeś lub spotkałaś się w internecie z cudownymi metodami na zarabianie pokaźnej sumy pieniędzy "bez wychodzenia z domu". Ten artykuł jednak będzie znacznie różnić się od tego co już trafiło w Twoje ręce, ponieważ znajdziesz tutaj tylko PRZYDATNE I SPRAWDZONE porady dla nowicjuszy, a także rekinów biznesu.

Dywersyfikacja źródeł przychodu, czyli zasada dwóch nóg

Zacznijmy od podstaw, czyli dywersyfikacji źródeł przychodu. Co to takiego? To przede wszystkim oparcie przychodów w biznesie na więcej niż jednym źródle np. poprzez polecenia oraz marketing internetowy. Wielu przedsiębiorców zapomina o tym jak ważne dla rozwoju firmy i stabilności jest właśnie dywersyfikowanie źródeł zysku.

Warto tutaj wspomnieć o zasadzie dwóch nóg, czyli w sytuacji, gdy w Twojej firmie 85% zysków pochodzi np. z poleceń zadowolonych klientów. Warto w takiej pozycji znaleźć "drugą nogę", która zrównoważy tą dysproporcję i zabezpieczy Twoją firmę przed "gorszymi czasami".

Otwarte spojrzenie na nowe technologie

Zapewne czytając ten artykuł nie masz przysłowiowego noża na gardle, a Twój biznes prosperuje całkiem dobrze, ponieważ cały czas jesteśmy w okresie hossy gospodarczej. I oby było tak jak najdłużej. Jednak warto wyprzedzić swoją perspektywą czasy i przygotować się na moment, gdy bańka pęknie.

Większość firm nie posiada wiedzy jak zarabiać w internecie, a spora część z nich wciąż nie jest otwarta na nowe technologie w biznesie. Choć bardzo dynamicznie zmienia się to podejście wśród przedsiębiorców to warto wiedzieć już teraz, że internet będzie co raz mocniej wchodził w nasze codzienne życie, a także i przede wszystkim w świat biznesu. Świadczą o tym chociażby statystyki, które mówią, że już 56% polaków regularnie kupuje w e-commerce.

Jak mówi ekspert z Sirius ProDan Sierakowski:

Najczęściej przedsiębiorcy sięgają po marketing internetowy w sytuacji, gdy zaczynają lub kończą swój biznes. Mamy tutaj na myśli oczywiście sytuację, w której firma znajduję się pod przysłowiową kreską i potrzebuje świeżych źródeł przychodów generowanych przez nowe kanały sprzedaży m.in. marketing internetowy.

W biznesie istnieje tylko jedna skuteczna zasada dotycząca budowania sprzedaży: inwestujemy nie tylko wtedy, gdy jest źle, lecz przede wszystkim wtedy, gdy dzieje się dobrze.

Skuteczne kanały sprzedaży w internecie

siriuspro.pl siriuspro.pl

Czy 78% wzrostu sprzedaży w 3 miesiące to dużo? I tak, i nie. Tak, jeżeli weźmiemy pod uwagę dochody np. średniej firmy pomnożone przez 1,78x. Nie, jeżeli spojrzymy na to szerzej z perspektywy wszystkich możliwości jakie daje Tobie obecnie internet.  

Zacznijmy jednak od początku, czyli jak zoptymalizować koszty korzystając właśnie z dobrodziejstw sprzedaży w sieci. Największą zaletą IT jest możliwość skalowania oraz automatyzowania procesu sprzedaży. Co to oznacza? Wyobraź sobie, że w ciagu 1 miesiąca rozszerzasz swoją działalność o kilka nowych krajów, zmniejszasz ilość handlowców i budujesz nowe kanały sprzedaży. Niemożliwe? Zatem zapewne nie korzystałaś lub nie korzystałeś jeszcze z platformy takich jak B2B, czy B2C

W jednym i drugim przypadku (B2B i B2C) rynek e-commerce pozwoli Ci osiągnąć wszystkie wyżej przedstawione założeniia. Jakby wyglądało to w relacji B2B? Za pomocą dedykowanych modułów z łatwością informujesz swoich klientów o nowej promocji oraz wyprzedaży, a nowe zamówienia automatycznie obsługiwane są w 99% przez podłączony do platformy system ERP.

W przypadku rynku B2C zazwyczaj będziesz miał do czynienia z platformą e-commerce, czyli sklepem internetowym takim jak np. WordPress, który pozwala również znakomicie ograniczyć koszty obsługi klientów oraz prezentować Twoją aktualną ofertę sprzedażową, zawsze online dla klienta.

Czy wiesz, że WordPress posiada obecnie 1/4 rynku e-commerce na całym świecie?

Ok, zastanawiasz się teraz zapewne jak osiągnąć wspomniane 78% wzrostu sprzedaży w internecie w 3 miesiące. Skoro wiesz już, że ponad połowa polaków robi zakupy przez internet to odpowiedz sobie teraz na pytanie jaka część Twojej sprzedaży jest generowana właśnie poprzez kanały elektroniczne? Czy jest to 70% Twojego przychodu lub choćby zaledwie 1/3?

Z naszych wewnętrznych badań na klientach MŚP wynika, iż przeciętnie jest to mniej niż 15% całkowitej sprzedaży. Zatem można słusznie założyć, że pozostałe 41% zysków ucieka Ci właśnie jak piasek przez palce. 

O tym jak organicznie rozwijać sprzedaż w internecie przeczytasz także tutaj: https://siriuspro.pl/jak-zaczac-pozycjonowanie-wordpressa.

Marketing organiczny, czyli Twoje dodatkowe 78% zysku

siriuspro.pl siriuspro.pl

Koronę najskuteczniejszej reklamy w internecie od wielu, bardzo wielu lat dzierży właśnie marketing organiczny. Znasz go na pewno pod pojęciem "pozycjonowanie", jednak celowo stosujemy jego synonim. Pozycjonowanie źle się kojarzy, a sama branża została bardzo mocno w Polsce zdeprawowana przez rzeszę rzekomych "ekspertów", którzy działali na niekorzyść klientów lub... nie działali w ogóle.

Podjedź do marketingu organicznego jak do długofalowej strategii tworzenia relacji z klientem oraz budowania wiarygodności poprzez m.in. pozycje w Google na pierwszej jej stronie. Bowiem sam marketing organiczny to nie jest tylko pozycjonowanie strony lub sklepu. To także i przede wszystkim naturalna, nieinwazyjna reklama w internecie, która działa prawie tak skutecznie jak polecenie przez dobrego klienta.

Marketing organiczny może opierać się np. na szeptance na Facebooku, czy też Content Marketingu. Pod tym pojęciem kryje się całe szereg działań, które mają na celu zachęcić użytkownika do dobrowolnego działania np. kliknięcia w button lub kontaktu z Twoją firmą. Korzystając z wiedzy dostępnej w internecie, a także na blogu Sirius Pro możesz nauczyć się jak samodzielnie prowadzić swój marketing organiczny lub robić to z pomocą ekspertów.

Internet daje Ci nieograniczone możliwości, to jak je wykorzystasz zależy tylko od Ciebie. Przygotuj się na lepsze czasy, lecz zabezpiecz przed gorszymi momentami w biznesie. Zdywersyfikuj swoje źródła przychodu stawiając na nowe podejście w marketingu.