Siła gadżetów reklamowych

Siła gadżetów reklamowych reklamarzym.pl

Gadżet reklamowy to znakomity nośnik idei, znaków firmowych, haseł reklamowych. Zarówno minimalistyczne, jak i sporych rozmiarów produkty reklamowe są tanim i skutecznym sposobem na reklamę.

Pomysły na gadżety reklamowe

Dzięki nowoczesnym maszynom i trwałym farbom można nanieść wydruki nie tylko na papier, ale także na tworzywa sztuczne i tkaniny. Możliwości dobrej drukarni reklamowej są właściwie nieograniczone. Popularnością cieszą się oczywiście wszelkie plakaty, także wielkoformatowe, ulotki, wizytówki lub kalendarze. Bardzo dobrym nośnikiem reklamy są koszulki, kurtki, czapeczki i inne ubrania, które można rozdać potencjalnym klientom, ale także pracownikom, by korzystali z nich w czasie pracy, jak i poza nią. Gadżety reklamowe to także przedmioty codziennego użytku: drukowane lub grawerowane długopisy i ołówki, pendrivy i powerbanki, breloczki do kluczy, a nawet naczynia: kubki, talerzyki, termosy. Możliwości jest bez liku, a jednak to wciąż pomysł na ciekawe logo lub hasło oraz wyraźny, nieścieralny wydruk mają największe znaczenie podczas produkcji gadżetów.

Jak i gdzie produkowane są gadżety reklamowe?

Żadna marka nie obejdzie się bez nazwy i bez czytelnego logo. Te tworzone są przede wszystkim w agencjach reklamowych, gdzie pracownicy odpowiedzialni są zarówno za słowa (np. wymyślenie nazwy, hasła reklamowego), jak i za wizualną stronę wizerunku firmy. W agencjach reklamowych tworzone są całe zestawy projektów, które obejmują też szyld firmy, wygląd recepcji, kalendarzy, listowników i gadżetów reklamowych. Wzory te nanieść na produkty musi jednak drukarnia. Kiedy dysponuje odpowiednim parkiem maszyn: drukarkami cyfrowymi, offsetowymi, oferuje druk wielkoformatowy i rolowy, może wykonać wszystkie niezbędne marce produkty reklamowe. Drukarnia, która otrzyma projekt logo, przygotowuje wydruki papierowe: wizytówki, plakaty, kalendarze, ale także wszystkie gadżety: od długopisów, przez ubrania po małe urządzenia elektroniczne. Te z kolei można rozdawać w biurze, na eventach, konferencjach, przesyłać do stałych i potencjalnych klientów, szerząc wiedzę na temat marki, budując pozytywny jej odbiór i prestiż. 

Dlaczego warto współpracować z dobrą drukarnią?

Agencje reklamowe, które oferują projektowanie logo i wizualizacji firmy, mogą ściśle współpracować z drukarnią Reklama RZYM http://www.reklamarzym.pl/. Nie tylko uzyskają w ten sposób dostęp do 90 000 najróżniejszych gadżetów, na które drukarnia nałoży logo firmy lub hasło, ale także ma możliwość negocjowania indywidualnych cen. Drukarnia oferuje szybką realizację zamówień, a nawet przesyłkę wydruków bezpośrednio do klienta. Dzięki stałej współpracy z jedną drukarnią można oferować klientom kompleksową obsługę, bez konieczności posiadania własnego zaplecza, maszyn i urządzeń drukujących. Dla klientów jest to olbrzymie ułatwienie, ponieważ z gotowymi projektami nie muszą poszukiwać drukarni, która wykona udane wydruki i gadżety. Współpraca B2B z drukarnią przynosi więc wiele korzyści i pozwala na poszerzenie oferty agencji reklamowej.