• Sześć zasad e-wizerunku

    Zakładając firmę musimy nie tylko mieć dobry pomysł na biznes i pozyskane źródła finansowania. Wśród wielu czynności, które musimy wykonać bardzo ważną rzeczą jest zbudowanie e-wizerunku firmy. Przestrzeganie opisanych poniżej sześciu zasad jest absolutnie obowiązkowe przy świadomym tworzeniu e-wizerunku, które ma się zakończyć sukcesem.

    1. Analiza

    Planując stworzenie np. strony WWW, nie można mieć podejścia „pójdę do agencji i niech coś mi zrobią”. Trzeba przeanalizować, jaką rolę będzie spełniała taka strona, jaka jest jej grupa docelowa i w jaki sposób ta grupa docelowa korzysta z internetu. Należy określić, kto będzie się zajmował aktualizacją strony — agencja interaktywna czy pracownik. Korzystniejsza opcja zakłada, że będzie to robił pracownik, który lepiej orientuje się w działalności firmy oraz potrafi zareagować skuteczniej i szybciej niż ktoś z zewnątrz.

    Strona Image courtesy of by photostock/FreeDigitalPhotos.net

Grupa Wydawnicza HELION SA Onepress.pl