Urlop właściciela zwiększa wartość firmy

Urlop właściciela zwiększa wartość firmy Pixabay.com

Jak wakacje właściciela przekładają się na wartość firmy?

Zaplanowany, długo oczekiwany, po-sezonowy urlop. Mogę wyjechać na dwa tygodnie i wiem, że Firma będzie działać. Spokojny o bieżące zlecenia, wyjeżdżam z rodziną i zapominam na chwilę o wszystkich problemach.

Taki scenariusz jest możliwy według jednego z właścicieli firmy, z którym pracuję w programie coachingowym P.I.O.T.R. Zastanawiamy się nad dłuższą nieobecnością w biurze. Co będzie jeśli wyjedzie Pan na miesiąc? „Och, firma będzie działać. Myślę, że wszystko powinno być w jak najlepszym porządku”.Tu zauważam, jak po twarzy prezesa przemyka cień niepewności. „Jeszcze nigdy nie zdecydowałem się na tak długi wyjazd. Szczerze, martwiłbym się o kondycję biznesu po powrocie”. A wakacje dłuższe niż dwa miesiące? Może podróż dookoła świata w 80 dni? Tu prezes zbladł.Obawiam się, że mógłbym nie mieć do czego wracać”.

Subskrybuj autora aby czytać dalej

Piotr Mazurowski | Business Developer Piotr Mazurowski