Z jakimi wyzwaniami mierzy się nowoczesny dział serwisu?

Z jakimi wyzwaniami mierzy się nowoczesny dział serwisu? Fotolia

Prowadzenie serwisu bez dobrego planu i czytelnej dokumentacji to zawsze spore straty dla firmy, a także ograniczone zaufanie klientów. Serwis nowoczesny jest szybki, precyzyjny i wygodny dla klienta. Jak odpowiedzieć na stale rosnące oczekiwania?

O tym, jak ważna jest szybka i sprawna reakcja firmy serwisującej urządzenia techniczne wie każdy, komu kiedykolwiek popsuł się piec gazowy w szczytowym momencie okresu grzewczego. Naprawa powinna być natychmiastowa – to oczywiste. Ale jeszcze większym wyzwaniem jest awaria urządzenia, od którego zależy funkcjonowanie całego przedsiębiorstwa – np. maszyny poligraficznej, maszyny CNC albo sprzętu produkcyjnego. Wtedy przedłużająca się lub źle oceniona naprawa może generować ogromne koszty związane z przestojem w pracy całej firmy.

Subskrybuj autora aby czytać dalej

Questy Technology Piotr Kopka